تور استانبول ارزان: جشنواره ها و فستیوال های استانبول

به گزارش بیست آمار، حضور در جشنواره ها و فستیوال های استانبول

یکی از شهرهای مورد علاقه افرادی که قصد مسافرت و گردشگری بین المللی را دارند استانبول می باشد. جشنواره ها و فستیوال های استانبول در تمام طول سال در پارک های استانبول و مکان های مخصوص که برای آن در نظر گرفته اند در تعداد بسیار زیاد و متعددی برگزار می شود که جشنواره ها و فستیوال های استانبول با حضور هزاران نفر در پارک ها و مکان های متعددی در استانبول مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب می نماید.

تور استانبول ارزان: جشنواره ها و فستیوال های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

تنوع این جشنواره ها شگفتی بسیار زیادی برای کسانی که به این شهر سفر می نمایند ایجاد نموده که تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی این شهر نیز شده است که همه ساله تعداد زیادی را برای جشنواره ها و فستیوال های استانبول که در نوع خود بی نظیر و در جشن ها و فستیوال های متفاوتی برگزار می گردد به استانبول می کشاند. برای شما جشنواره ها و فستیوال های استانبول را شرح داده ایم امیدواریم که شما در یکی از آنها شرکت کنید و از آنها لذت ببریم.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور پاتایا و تور بانکوک هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند.این تور ها از پرطرفدار ترین تور های خارجی هستند .

معرفی جشنواره ها و فستیوال های استانبول

این جشنواره ها بسیار زیاد و متنوع می باشند اما برخی از آنها هر سال تکرار می شوند و قطعاً یکی از آنها را بهتر است که شرکت کنید. برخی دیگر در زمان های تعیین و متعدد خاصی برگزار می شوند و برای خود محدوده و زمان معین دارند. برخی هم یک بار در سال و یا در چندین سال یکبار اجرا میگردد اما جشنواره ها و فستیوال های استانبول جشنواره هایی می باشند که تعداد زیادی مخاطب دارند و افراد زیادی را به خود جذب نموده اند.

جشنواره فیلم استانبول ، از فستیوال های استانبول

جشنواره فیلم استانبول که در طی دو هفته در استانبول برگزار می گردد یکی از پر مخاطب ترین جشنواره ها و فستیوال های استانبول می باشد که در تمام سینماها که در اطراف استانبول می باشند و بلیت آن صورت اینترنتی و آنلاین خریداری می گردد که سرعت خرید اینترنت و خدمت رسانی را بالاتر می برد میتوانید حضور پیدا کنید. شما می توانید فیلم های پر مخاطب بزرگسال، دنیای، بچه ها،مستند ها،استادان جوان و… را مشاهده نموده و از آنها لذت ببرید.

جشنواره استانبول

یکی دیگر از جشنواره ها ، جشنواره استانبول میباشد که سحاه برگزار میگردد و شما می توانید تاریخ پر فراز و نشیب استانبول و ترکیه را در آن به نظاره بنشینید. در این جشنواره می توانید عکس ها، مجله ها و کتاب های زیادی را خریداری نموده و از خرید آنها لذت بسیار زیادی ببرید.

در این جشنواره که همه ساله در ماه اکتبر برگزار می گردد و تعداد بسیار زیادی را در یک جا جمع میکند علاوه بر اینکه یکی از جشنواره ها و فستیوال های استانبول میباشد که بسیار لذت بخش است تاریخ استانبول و بعلاوه خرید مجلات کتاب ها و عکس های معروف استانبول را نیز بسیار زیاد میکند.

جشنواره خرید استانبول ، از فستیوال های استانبول

یکی از مواردی که حال ما مخصوصا خانم ها را بسیار خوب می نماید خرید می باشد. زمانی که شما به خرید می پردازید احساس بسیار خوب و لذت بخشی دارید برای همین یکی از جشنواره ها و فستیوال های استانبول که بسیار مهم است و مخاطبان زیادی دارد و همه ساله در سطح وسیعی برگزار می گردد جشنواره خرید استانبول می باشد. در این جشنواره هیچ محدودیتی برای خرید هیچ محصولی وجود ندارد که بازار بزرگ دبی را به رقابت می کشد.

عموماً این جشنواره از طریق اتاق بازرگانی و مدیران بازرگانی استانبول و ترکیه حمایت شده و پشتیبانی می گردد و تمامی احتیاج ها اعم از محصولات وسایل الکترونیکی، فست فودها و غذاهای متنوع، خوراک، پوشاک و هر چیزی که شما احتیاجمند باشید در این جشنواره از مراکز خرید و فروش می توانید تهیه کنید و از خرید آنها لذت بسیار زیادی ببرید.

[cn-suggest-posts sts=بازار ادویه شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-spice-market/ sbs=تور ترکیه مقرون به صرفه sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

جشنواره جاز استانبول

یکی دیگر از جشنواره ها و فستیوال های استانبول که تعداد بسیار زیادی مخاطب دارد جشنواره موسیقی جاز استانبول می باشد. این جشنواره از سال 1994 در سالن ها برگزار می گردد اما در سال های اخیر به پارکها و فضاهای سبز نیز ورود پیدا نموده و در آن ها برگزار می گردد جشنواره جاز استانبول با جشنواره طبیعت فرار نخواهد کرد که یک پیک نیک بسیار عالی می باشد ارتباط خاصی پیدا کردند که همه ساله تعداد بسیار زیادی را به تشویق و شرکت در جشنواره ها و فستیوال های استانبول دعوت میکند و تاثیر بسیار خوبی بر طبیعت و موسیقی استانبول دارد.

جشنواره بین المللی استانبول اپرای

یکی از جشنواره ها و فستیوال های استانبول که در سال های اخیر و از سال 2010 به بعد در استانبول در حال انجام می باشد جشنواره اپرای میباشد که در ماه ژوئن برگزار شده و یک جشنواره بین المللی بوده مخاطبان زیادی دارد و افراد بسیار زیادی را برای حضور در استانبول تشویق میکند و بیانگر تاریخ اپرای استانبول می باشد این جشنواره عموماً در مکان های تاریخی استانبول برگزار می گردد و میتوان حدس زد که هدف از برگزاری این جشنواره در مکان های تاریخی استانبول معرفی تاریخ استانبول و تاریخ این کشور می باشد بعلاوه لذت بردن از مکان های تاریخی و مهم و بازدید بسیار زیاد از آنهاست.

[cn-suggest-posts sts= پارک مینیاتورک شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/miniatur-park/ sbs=تور ترکیه sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

جشنواره موسیقی استانبول

جشنواره ها و فستیوال های استانبول به خودی خود مخاطبان بسیار زیادی دارند و افراد بسیار زیادی را تشویق به شرکت و برگزاری جشنواره های متعدد سنتی، مذهبی، موسیقی و… در این کشور می نماید اما یکی از جشنواره ها و فستیوال های استانبول که مخاطبان بسیار زیادی را از سراسر دنیا و علاقه مندان به موسیقی از سراسر دنیا به این کشور می کشاند جشنواره موسیقی استانبول می باشد.

این جشنواره در سالن های متفاوت برگزار می گردد و فروش بلیت کنسرت های آن از هفته های قبل به خاتمه میرسد. برگزاری کنسرت ها با نوازندگان و خوانندگان و موسیقی دانان بسیار بزرگ در سالن های موسیقی بسیار بزرگ و منحصر به فردی است که با روح و روان افراد تماشاچی و بعلاوه کسانی که به موسیقی از در سراسر دنیا از علاقه بسیار زیادی دارند بازی نموده و آنها را به این محیط می کشاند.

جشنواره ها و فستیوال های استانبول بسیار زیاد می باشند و همه ساله تعداد بسیار زیادی از افراد را به خود جذب مینمایند. از دیگر جشنواره ها و فستیوال های استانبول جشنواره تئاتر استانبول،جشنواره بهبود استانبول، جشنواره های مخصوص بچه ها و یا محصول می باشد. در این کشور تعداد جشنواره هایی که در استانبول همه ساله و هر سال برگزار گردد آنقدر زیاد است که نمیتوان آنها در یک مقاله شرح داد. ولی اگر به استانبول سفر کردید قطعاً به یکی از جشنواره هایی که برای شما شرح دادیم بروید و از حضور در آن ها لذت بسیار زیادی ببرید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1286

به "تور استانبول ارزان: جشنواره ها و فستیوال های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: جشنواره ها و فستیوال های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید