آنالیز و آشنایی با تفریحات هیجانی در سوئیس

به گزارش بیست آمار، تفریحات هیجانی در سوئیس

تفریحات هیجانی در سوئیس را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این تفریحات لذتی وصف نشدنی خواهند داشت. تفریحات هیجانی در سوئیس را می توان در شهر های مختلف این کشور شاهد بود و در مرکز سوئیس یعنی برن نیز شاهد تفریحاتی هستیم که شما را به اوج هیجان خواهند رساند.

آنالیز و آشنایی با تفریحات هیجانی در سوئیس

برای مثال شهربازی هایی که در برن فعالیت می نمایند وسیله هایی دارند که انتخابی مناسب برایتان خواهند بود اما این سرگرمیاتی که در سوئیس می توانید از آنها لذت ببرید فراتر از سرگرمیات شهربازی خواهد بود و سرگرمیات این کشور را می توان به بخش های مختلف سوئیس نسبت داد و مهمترین بخشی که بیشترین سرگرمیات را می توانید در آن تجربه نمایید شهر اینترلاکن سوئیس می باشد و این شهر مملو از سرگرمیاتی است که اوج هیجان را برایتان به ارمغان خواهد آورد و می توانید از سرگرمیات متنوعی در آن لذت ببرید. بعضی از سرگرمیات هیجانی در سوئیس را می توان به گشت و گذار در طبیعت های ترسناک و مملو از درخت سوئیس دانست و بعضی از آنها ساخته خود بشر هستند و رابطه مستقیم با ارتفاعات و ورزش های هیجانی و لذت بخش دارند.

سرگرمیاتی که در سوئیس ارائه می شوند از جمله بهترین ها می باشند و قبل از سفر به این کشور باید حتما با بعضی از این سرگرمیات آشنایی داشته باشید تا بتوانید بیشترین لذت را از این سرگرمیات ببرید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با بعضی از سرگرمیات هیجانی در سوئیس آشنا نماییم. سرگرمیات هیجانی در سوئیس خاطره ای به یادماندنی از این کشور برایتان به وجود خواهند آورد.

پاراگلایدینگ

یکی از بهترین سرگرمیات هیجانی در سوئیس را می توان پاراگلایدینگ دانست که این سرگرمی شما را به اوج لذت خواهد رساند. پاراگلایدینگ را می توانید در اکثریت شهر هایی که در اطراف کوهستان ها قرار گرفته تجربه نمایید و اینترلاکن یکی از شهر هایی است که می توانید از پاراگلایدینگ در آن استفاده نمایید. این سرگرمی امکان استفاده برای همگان خواهد داشت و می توانید به صورت دونفره از آن استفاده نمایید. چندین بخش مختلف در کشور سوئیس می توانید مشاهده نمایید که اقدام به خدمات رسانی در این رابطه کرده اند.

معلق بودن بر بالای کوهستان های سوئیس لذت فراوانی خواهد داشت و با استفاده از پاراگلایدینگ می توانید اوج لذت را به همراه همسر خود تجربه نمایید. این سرگرمی در اینترلاکن بر روی قله های سفید پوش ارائه می گردد و می توانید چشم انداز زیبای پایین پای خود را مورد آنالیز قرار دهید. این سرگرمی می تواند حس بی وزنی خاصی برایتان داشته باشد و کنترل پاراگلایدینگ نیز دست شما خواهد بود و می توانید پاراگلایدینگ را به محل مورد نظر خود ببرید. بالن بالای پاراگلایدینگ سبب خواهد شد که به خوبی در فضا معلق بمانید و آرام آرام به سمت پایین بروید. در زمانی که فرود می آیید باید به آرامی به قدم زدن مشغول شوید تا بالن پاراگلایدینگ در بخش پشتی شما فرود آید. این سرگرمی در میان سرگرمیات هیجانی در سوئیس از هزینه بیشتری برخوردار می باشد.

چتربازی از جمله سرگرمیات هیجانی در سوئیس

یکی از معروف ترین سرگرمیات هیجانی در سوئیس را می توان چتربازی دانست که این سرگرمی می تواند شما را به اوج هیجان برساند. معلق ماندن در آسمان و حس پروازی که در چتربازی به شما دست خواهد داد می تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد و در هر زمان از سال امکان استفاده از چتر بازی وجود خواهد داشت. جهت استفاده از چتربازی ابتدا باید سوار خودرو شده و به کوهپایه های سرسبز بروید و در این کوهپایه ها می توانید مراکز مربوط به چتربازی را مشاهده کرده و با مراجعه به یکی از آنها اقدام به استفاده از چتربازی نمایید.

چتربازی که در این کشور می توانید تجربه نمایید با سایر چتربازی ها متنوع تر خواهد بود و ارتفاع زیاد آن سبب خواهد شد که بیشترین لذت را از این سرگرمی ببرید. در ارتفاعات ابتدا سوار هواپیما خواهید شد و پس از اینکه به پرواز درآمدید و هواپیما اوج گرفت ناگهان شما از هواپیما به طرف زمین پرت خواهید شد و می توانید از این سرگرمی به صورت دو نفری نیز استفاده نمایید. البته زمان رها شدن به شما اعلام خواهد شد و دقیقا پس از پیاده شدن در آسمان از هواپیما چتر نجات باز خواهد شد و حس پرنده در حال پرواز به شما دست داده و می توانید تا زمان فرود در آسمان پرواز نمایید.

کوه های آلپ بی شک یکی از بهترین منطقه ها دنیا می باشد که چتربازی بر بالای آن حس و حال تازه ای خواهد داشت و اندازه آدرنالین بدنتان را به حداکثر خواهد رساند. توجه داشته باشید که تمامی موارد به صورت امنیتی بوده و به صورت کامل امتحان شده اند و به همین علت هیچگونه خطری در این سرگرمی شما را تهدید نخواهد نمود.

[cn-suggest-posts sts=معرفی سرگرمیات آبی کیش stl=https://deltaban.com/best-water-entertainment-kish/ sbs=تور کیش sbl=https://deltaban.com/kish-tours/]

غارهای سن بئاتوس

یکی دیگر از سرگرمیات هیجانی در سوئیس را می توان مراجعه کردن به غارهای سن بئاتوس دانست که در این غارها می توانید از انواع بخش های مختلف تماشا نمایید. این غار ها افسانه ای مجذوب کننده دارند که سن بئاتوس پس از راندن اژدهایی که از دهانش آتش بیرون می آورد در این غارها پناه گرفته است و این افسانه امروزه این غارها را به غاری معروف تبدیل کرده است. یکی از دلایلی که نام این غار در میان سرگرمیات هیجانی در سوئیس قرار گرفته وجود گلوگاه های ناهموار و حیرت انگیز و سازه های آهکی می باشد که همگان را به وجد خواهد آورد.

این منطقه تنها ک غار معمولی نیست و می توانید از تماشای آبشار نیز لذت ببرید. آبشار علاوه بر اینکه به داخل غار می ریزد پس از سرازیر شدن از دهانه غار سبب ایجاد آبشار هایی زیبا در منطقه می گردد که بر بالای محل گذر آبشار می توانید خانه هایی زیبا شاهد باشید که این خانه ها به سبک سوئیسی ساخته شده اند. گشت و گذار در داخل غار تا بخشی امکان پذیر می باشد و تماشای بخش های مختلف غار هر فردی را حیرت زده خواهد نمود و اما بخش از غار به علت باریک بودن امکان بازدید نخواهد داشت.

رفتینگ

یکی دیگر از محبوب ترین سرگرمیات هیجانی در سوئیس را می توان رفتینگ در تندآب دانست که این سرگرمی را می توانید به همراه دوستان و خانواده خود تجربه نمایید. در لابه لایه درختان و بخش های کوهستانی سوئیس رودخانه های تند بسیاری وجود دارد که آب این رودخانه ها از صخره های متنوعی عبور کرده و به علت شیب و فشار آب سرعت بالایی دارند.

رودخانه لوتسین یکی از بهترین انتخاب ها برای دوستداران رفتینگ و قایق سواری در تنداب خواهد بود و می توانید در آب های این رودخانه به رفتینگ کردن پرداخته و اوج لذت را از این سرگرمی ببرید. پارو زدن در این رودخانه مورد احتیاج نخواهد بود و فشار آب به خودی خود می تواند شما را به مقصد منتقل نماید اما کنترل قایق موردی است که باید خودتان به آن توجه داشته باشید و پس از اتمام راستا رودخانه در دریاچه برینز قایق ها سرعت کمتری پیدا خواهند نمود و در این دریاچه می توانید به گشت و گذار بپردازید و سپس می توانید خود را به ساحل رسانده و پس از یک آب تنی مفصل عکس یادگاری نیز تهیه نمایید و از بهترین سرگرمیات هیجانی در سوئیس لذت ببرید.

[cn-suggest-posts sts=معرفی فوندوی پنیر غذای لذیذ سوئیسی stl=https://deltaban.com/introducing-swiss-cheesy-cheese-fondue/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

سرگرمیات ذکر شده تنها بخش از سرگرمیات هیجانی در سوئیس بوده اند و با سفر به این کشور می توانید از سرگرمیات بسیار متنوع تری لذت ببرید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1329

به "آنالیز و آشنایی با تفریحات هیجانی در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و آشنایی با تفریحات هیجانی در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید