آنالیز غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (2)

به گزارش بیست آمار، وبسایت دنده 6 - مرتضی قانع: در بازه های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و هواداران بکشند. یکی از این نمایشگاه ها که از اعتبار خوبی برخوردار است را می توان نمایشگاه خودروی پاریس دانست. در این مطلب سعی نموده ایم به آنالیز کامل و غرفه به غرفه غول های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه بپردازیم و تازه ترین دستاورد های آن ها در صنعت خودروسازی را تقدیمتان کنیم.

آنالیز غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (2)

غرفه کیا

تمرکز کیا بر معرفی نسل تازه کیا سید در نمایشگاه خودرو پاریس بوده که محصولی مهم برای این شرکت در بازارهای اروپایی محسوب می گردد. پیش بینی می گردد نسل تازه این خودرو که به نوعی نمونه هاچ بک سراتو محسوب می گردد، در سال 2019 وارد بازارهای انگلستان گردد.

غرفه لکسوس

لکسوس RC کوپه دستاورد مهم این شرکت ژاپنی در نمایشگاه خودرو پاریس بود که نسبت به نسخه معمولی بعضی تغییرات ظاهری را تجربه نموده بود. بعلاوه نسخه LC به عنوان نمونه ای بزرگتر از RC در این نمایشگاه حضور داشت.

غرفه مرسدس بنز

مرسدس بنز نسبتا روزهای شلوغی را در نمایشگاه خودرو پاریس سپری می نماید و بازه گسترده ای از انواع محصولاتش در این نمایشگاه حضور داشتند. این شرکت یک سالن کامل را به معرفی محصولات کلاس A خویش اختصاص داده بود و مدل های GLE و کلاس B دیگر دستاوردهای این شرکت در این نمایشگاه بودند. علاوه بر این محصولات، شاسی بلند تمام الکتریکی EQC، مدل مفهومی EQ Silver Arrow و AMG A35 تمام الکتریکی دیگر تازه های مرسدس در این نمایشگاه بودند. آنطور که معین است، زیر شاخه AMG مرسدس بنز میخواهد تا فعالیت خود را در زمینه خودروهای تمام الکتریکی نیز توسعه دهد.

غرفه پژو

پژو تصمیم داشت تا به کانون توجه نمایشگاه خودرو پاریس تبدیل گردد و این کار را با معرفی مدل E-LEGEND انجام داد که گزارش مربوط به معرفی این خودرو را به صورت مشروح می توانید مطالعه کنید. دیگر محصول پژو در این نمایشگاه، نسل تازه پژو 508 بود که در سگمنت استیشن عرضه خواهد شد. پژو میخواهد تا نسخه های پلاگین هیبرید از سدان های کلاس D خود را بزودی وارد بازار کند که خبری امیدوار کننده است.

غرفه پورشه

پورشه نسخه فیس لیفت مدل ماکان را در این نمایشگاه با خود آورده بود و علاوه بر آن، مدل مفهومی 911 Speedster که قرار است در تیراژ محدود فراوری گردد را نیز به نمایش عموم گذاشته بود.

غرفه رنو

رنو که یک خودروساز حرفه ای در سطح جهان به شمار میرود، تاریخ 120 ساله خود را در این نمایشگاه برای عموم مردم به نمایش گذاشته بود. اما این به معنی نبود محصولات مدرن در غرفه این شرکت فرانسوی نبود. نسخه فیس لیفت رنو کجار، خودروی تمام الکتریکی K-ZEکه به صورت ویژه برای بازار چین فراوری می گردد و مدل مفهومی EZ-Ultimo عمده تازه های این شرکت در نمایشگاه خودرو پاریس را تشکیل می دادند.

غرفه تویوتا

تویوتا حضور محدودی در نمایشگاه پاریس داشت و تنها محصول تازه این شرکت، نسل تازه تویوتا یاریس بود که موسوم به Yaris GR Sport است. انتظار می رود این محصول که با یک موتور 1.5 لیتری و بعضی ویژگی های اسپرت عرضه می گردد، مقرون به صرفه ترین محصول در سبد محصولات تویوتا باشد.

غرفه وین فست

شرکت تازه وارد و جوان ویتنامی وین فست، یکی از عجایب نمایشگاه خودرو پاریس را رقم زد و با معرفی سه مدل LUX A2.0 و LUX SA2.0 SUV و پرمیوم، خودروسازان با سابقه جهان را به چالش کشید. از آن جایی که شرکت های مطرحی همانند پنین فارینا در توسعه این خودروها شراکت دارند، بزودی این محصولات را در کشورهای اروپایی خواهیم دید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1754

به "آنالیز غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (2)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (2)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید