بدهی های گذشته کلید واژه ای برای فرار رو به جلوی مدیران

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، بدهی های گذشته، پرداخت بدهی های گذشته و واژه هایی از این قبیل جملات تکراری است که به کرات از زبان مدیران ورزشی شنیده شده است . به خصوص مدیران باشگاه استقلال در سالهای گذشته بارها از این واژه ها استفاده کرده اند. آخرین بار هم احمد مددی مدیرعامل کنونی استقلال در یکی از آخرین اظهار نظراتش در میان دعوا با فرهاد مجیدی و چند بازیکن استقلال که به شرایط مالی این تیم معترض بودند مدعی شد بدهی های گذشته را پرداخت کرده است.

بدهی های گذشته کلید واژه ای برای فرار رو به جلوی مدیران

عمده باشگاه های فوتبال ایران به دلایلی متعدد روی مرز ورشکستگی حرکت می نمایند و اگر نباشد حمایت های دولتی و شبهه دولتی، به علت خلاهای قانونی قادر به تامین منابع مالی پایدار و ناپایدار برای اداره امور خود نیستند.

در این گونه باشگاه ها که دولتی و شبهه دولتی هستند، یک قانون نانوشته وجود دارد که مدیران به دلایلی از جمله عدم امنیت شغلی و تحت فشار بودن از سوی هواداران که اخیراً فضای مجازی هم مزیدی بر این علت شده است، حاضرند برای گذران روزمره و عبور از فشار هواداران، تعهدات مدت داری را با دیدگاه انتقال به مدیر بعدی در صورت برکناری، برای باشگاه تحت مدیریت شان ایجاد می نمایند.

برخی از مدیران که برای تیم های بزرگ و پر هوادار انتخاب می شوند، ابتدا به ساکن به علت جذابیت های این شغل بدون توجه به همه معضلات از جمله همین بدهی های انباشته قبول مسئولیت کرده، اما در جریان کار معمولاً پرداخت این بدهی ها را جزیی از دستاوردهای خود به حساب می آورند و تقصیر عدم پرداخت را بر گردن مدیران قبلی می اندازند.

افرادی که برای مدیریت در این باشگاه ها کاندیدا می شوند، موظفند با مطالعه و شناخت کافی از شرایط قبول مسئولیت نمایند و تنها در صورتی که قادر به تحمل شرایط هستند، مسئولیت اداره باشگاه ها را بپذیرند.

قانونی نانوشته در فوتبال ایران می گوید معمولاً مدیرانی که قبول مسئولیت می نمایند، کم و زیاد باید بدهی های پیشین باشگاه را پرداخت نمایند و تجربه نشان می دهد هر مدیری بعد از کنار رفتن، خود بدهی هایی را برای مدیران بعدی به ارث می گذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1134

به "بدهی های گذشته کلید واژه ای برای فرار رو به جلوی مدیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی های گذشته کلید واژه ای برای فرار رو به جلوی مدیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید