ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد، فیلم

به گزارش بیست آمار، زیردریایی تایتان متعلق به شرکت OceanGate همراه با 5 سرنشین روز یکشنبه برای بازدید از لاشه تایتانیک به سمت این کشتی حرکت کردند، اما مدت کوتاهی پس از حرکت، زیردریایی گردشگران تایتانیک ناپدید شد. حالا شرکت OceanGate و بعلاوه گارد ساحلی آمریکا مرگ این 5 نفر را تأیید نموده اند.

ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، جستجوی چهار روزه برای یافتن زیردریایی گم شده تایتان به انتها غم انگیزی رسیده است. گزارش ها تایید نموده اند که کشتی در مرحله ای در طول سفر خود به سمت کشتی غرق شده تایتانیک در معرض انفجار فاجعه بار قرار گرفته است که هر پنج مسافر را فوراً می کشد.

به گفته مقامات، یک سری زباله متشکل از پنج قطعه اصلی مختلف از بخش های مختلف شناور در کف دریا در حدود 500 متر دورتر از تایتانیک پیدا شد. این یافته ها با اخبار قبلی همخوانی دارد که نشان می داد صدایی مطابق با انفجار به وسیله نیروی دریایی ایالات متحده در همان روزی که تایتان آغاز به حرکت کرد، شناسایی شد.

تایتان یک زیردریایی کوچک متعلق به شرکت OceanGate Expeditions است که گردشگران را با دریافت مبلغ 250 هزار دلار، به بازدید لاشه کشتی تایتانیک می برد. اما این بار 5 سرنشین این زیردریایی، استاکتون راش، مدیرعامل OceanGate و افسر سابق نیروی دریایی فرانسه، پل-هنری نارژوله، متخصص دریانوردی، شاهزاده داوود، تاجر پاکستانی-بریتانیایی به همراه پسرش، سلیمان و هامیش هاردینگ که نفر آخر پیش تر با راکت بلو اوریجین به فضا هم رفته بود، جان خود را از دست داده اند.

به گفته گارد ساحلی آمریکا، سرنشینان این زیردریایی بر اثر درون پاشی جان خود را از دست داده اند؛ درحقیقت تایتان بر اثر فشار آب از سمت بیرون، مچاله و به سمت درون منفجر شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1679

به "ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید