بازی نقش آفرینی اکشن Atlas Fallen برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش بیست آمار، شرکت دک 13 (Deck 13) خاطرنشان کرد که در حال ساخت بازی اطلس فالن (Atlas Fallen) است. این بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است. همینطور اینکه در فضای فانتزی جریان دارد. هنوز تاریخ عرضه رسمی ای برای اطلس فالن اعلام نشده ولی برای کنسول های نسل 9 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. همینطور اینکه انتظار می رود این بازی در سال 2023 عرضه گردد.

بازی نقش آفرینی اکشن Atlas Fallen برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

طبق چیزی که در تریلر بازی نشان داده شد شما در محیط کویر قرار دارید. همینطور اینکه کاراکترهای شما دارای قابلیت های خاص بوده و می توانند از شن به نفع خود استفاده نمایند. اینجاست که شما باید کوشش کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید. کاراکتر اصلی بازی می تواند روی شن سر خرده و به مقصد خود حرکت کند.

دشمنان شما نیز موجوداتی بسیار خطرناک و بزرگ بوده و به طور کلی مبارزات در این بازی بسیار لذت بخش به نظر می رسند. با از بین بردن دشمنان شما امتیازاتی بدست خواهید آورد. با این امتیازها کاراکتر خود را ارتقاء داده و مبارزات را برای خود راحت تر کنید. همینطور اینکه این بازی دارای قسمت کوآپ (Co-op) بوده تا شما به همراه دوستان خود داستان بازی را به اتمام برسانید.

یکی از نکات مهم بازی اطلس فالن شباهت دنیای آن به دنیای بازی دون (Dune) بود. اینجاست که کمی شرایط نگران نماینده می گردد. به علت اینکه بازی دون پشتوانه فیلم را داشته و می تواند از معروفیت آن استفاده کند. با این حال رقابت در دنیای بازی های ویدئویی باعث پیشرفت آن ها می گردد. همینطور اینکه ما اطلاعات چندانی از هر دو عنوان نداریم. با اینحال باید صبر کرد و دید که هر دو بازی چگونه عمل خواهند کرد.

چیزی که باعث می گردد اطلس فالن با بازی دون تفاوت داشته باشد قسمت کوآپ آن است. این باعث می گردد تا شما بتوانید کل داستان بازی را با دوستان خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید. تجربه یک بازی داستانی به صورت کوآپ تجربه ای نیست که در هر عنوانی وجود داشته باشد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1541

به "بازی نقش آفرینی اکشن Atlas Fallen برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی اکشن Atlas Fallen برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید