چگونه در اتاق های هتل از نبود حشرات مطمئن شویم؟

به گزارش بیست آمار، اقامتی آرام در هتل دور از حشرات

هفت گام بسیار ساده که همه آنها را می توانید تنها در عرض پنج دقیقه انجام دهید و از گزند حشرات در اتاق هتلتان دور بمانید. با خبرنگاران هم گام باشید تا بتوانید در خصوص بروز این مشکل اقداماتی انجام دهید .

چگونه در اتاق های هتل از نبود حشرات مطمئن شویم؟

1. اگر امکان دارد، وسایل تان را کنار در نگه دارید!

اگر فکر می کنید اتاق شما حشره دارد، شاید بهتر باشد ریسک ورود حشرات به وسایل تان را نپذیرید و قبل از وارد شدن به اتاق هتل، وسایل را کنار درب بگذارید.

2. تختخواب

کار را با برداشتن تک تک ملحفه و تشک ها آغاز کنید. در هر قسمتی که بلند می کنید، لبه ها، درزها و تاخوردگی ها را خوب بگردید تا بقایای پوست اندازی شده، حشره های زنده یا تخم حشرات را پیدا کنید.

3. تشک فنردار

پس از اینکه تمام ملحفه و تشک ها را چک کردید، تشک فنردار را هم بلند کنید و زیر آن را به خوبی بگردید. به لبه ها، شکاف ها، تاخوردگی ها و درزها خیلی توجه داشته باشید چرا که حشرات عاشق پنهان شدن در چنین جاهایی هستند.

4. بالاسری تختخواب

قسمت بالاسری را هم بلند کنید و به قسمت پشتی آن نگاهی بندازید. اگر نمی توانید آن را خوب جا به جا کنید، از یک تکه کاغذ استفاده کنید و چند بار در قسمت پشتی بالاسری بکشید. اگر حشره ای در آنجا وجود داشته باشد، به کاغذ خواهد چسبید.

5. میز پاتختی

گوشه ها و درزهای میز پاتختی را بگردید. قسمت صحافی شده کتاب (این مورد را خیلی جدی بگیرید!) و یا مجله در میز پاتختی را خوب بررسی کنید.

6. سایر نقاط

میز اتو را هم درست مثل تختخواب خوب بگردید، آن هم کامل! درزهای درب ها، قفسه ها و جالباسی ها را هم نگاه کنید.

7. کاناپه

کوسن ها را بلند کنید و به دقت تمام درزها را ببنید. شاید خوش شانس باشید و چند سکه زیر آنها پیدا کنید.

پس از پیدا کردن حشره ها، چه کاری باید انجام دهید؟

1.خیلی زود از اتاق خارج شوید. این همان دلیلی است که ابتدا هوشمندی به خرج دادید و چمدان و وسایل تان را پشت در قرار دادید!

2.لازم است در همین هتل بمانید؟ اگر لازم نیست، مسئله را به مسئولین هتل اطلاع دهید، بگویید می خواهید پول تان را پس بگیرید و به هتل دیگری بروید. (اگر مسئولین هتل با شما همکاری نکردند، با شرکت صادرکننده کارت اعتباری تان تماس بگیرید تا زودتر بتوانید وجه پرداختی را پس بگیرید).

3.اگر لازم است در همان هتل اقامت داشته باشید، اتاقتان را عوض کنید و در اتاق نو هم دوباره تمام مراحل بالا را تکرار کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1393

به "چگونه در اتاق های هتل از نبود حشرات مطمئن شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در اتاق های هتل از نبود حشرات مطمئن شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید