سفر بر وفق مراد

به گزارش بیست آمار، درست است که می شود با چند کلیک ناقابل سفر کرد ولی یکی از مسائل همیشگی برای من و شمایی که اهل سفر هستیم و می خواهیم در کمترین زمان ممکن همه چیز بر وفق مرادمان پیش برود، فرایند گاه پیچیده رزرو اتاق و هتل است. گاه شده به سایت های مختلف مراجعه کرده ایم و ساعت ها پشت خط منتظر مانده ایم و درآخر دست از پا درازتر مجبور شده ایم برویم سراغ همان روش های سنتی و مراجعه حضوری به آژانس ها. حالت دیگرش هم وجود دارد، اینکه رزرو را آنلاین انجام داده ایم ولی باز هم یک جای کار می لنگد و برای اطلاع از اینکه رزرومان قطعی شده یا نه باید باز هم منتظر بمانیم و انتظار برای ما، خود، مثل سم می ماند. حال پین تا پین قاعده را برهم زده است و در این آشفته بازار، رزرو قطعی هتل را انجام می دهد.

سفر بر وفق مراد

خبرنگاران تریپ خوب می داند که دلتان می خواهد همه چیز آسان، بی دردسر و ارزان پیش برود و دیگر نیاز نباشد برای رزرو هتل دچار سردرگمی شوید. در اینجا از زمانی که شما اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید تا زمانی که از همه چیز مطمئن شوید و انتظار و نگرانی از شما رخت بربندد، در حدود دو دقیقه طول می کشد. یعنی به سرعت باز و بسته کردن چشم ها. چطوری؟

خبرنگاران تریپ اطلاعات جامع و کامل درباره هتل ها و نحوه رزرو اتاق را یکجا بهمان به صورت آنلاین و بدون انتظار برای اینکه آیا اپراتور جوابمان را بدهد یا نه، ارائه می دهد و بهمان می گوید که کدام هتل با بودجه ما جور درمی آید. فهرست دقیق و کاملی از معمولی ترین هتل ها و مهمانسراها تا لوکس ترنشان پیش رویمان می گذارد، دیدنی های نزدیک به هرکدام را معرفی می کند و می گوید که چطور می شود خاطره خوشی از هر سفر ساخت و همه اینها بدون جان به لب شدن و صرف هزینه های اضافه انجام می شود. تازه فقط همینها هم نیست و در طول سفر و بعد از آن هم تنهایتان نمی گذارد.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 354

به "سفر بر وفق مراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر بر وفق مراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید