تخلیه ساختمان های اطراف متروپل تا شعاع 150 متر

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، فرماندار آبادان گفت: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن ها را اسکان دهیم.

تخلیه ساختمان های اطراف متروپل تا شعاع 150 متر

احسان عباسپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین شرایط امدادرسانی به سیب دیدگان متروپل اظهار کرد: با توجه به اینکه سازه متروپل ناپایدار است و خطر ریزش وجود داشت، مجبور به تخلیه ساختمان های اطراف تا شعاع 150 متر شدیم و از روز دوم حادثه تمامی ساکنان منطقه نسبت به ترک محل اقدام کردند.

وی اضافه کرد: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن ها را اسکان دهیم.

فرماندار آبادان گفت: حفظ سلامتی مردم هدف اصلی است و امیدوارم شهروندان شرایط را درک نمایند و ما را در این راه همراهی نمایند.

وی اضافه کرد: اکنون سازه با کوشش نیروهای فنی شرایط نسبتا پایداری دارد و در کنار عملیات آواربرداری، نسبت به استحکام سازی اقدام می گردد؛ البته خطر همچنان باقی است و امکان ریزش ساختمان وجود دارد.

عباسپور گفت: متأسفانه تا به امروز 32 نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست داده اند و 37 نفر نیز مصدوم شده اند که 35 نفر پس از مداوا ترخیص و دو نفر دیگر نیز برای اقدامات پزشکی بیشتر با حال عمومی پایدار به مراکز درمانی در اهواز منتقل شدند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1501

به "تخلیه ساختمان های اطراف متروپل تا شعاع 150 متر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه ساختمان های اطراف متروپل تا شعاع 150 متر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید