ببینید؛ اولین لگوی افسانه زلدا با 2500 قطعه رونمایی شد

به گزارش بیست آمار، بالاخره پس از ماه ها شایعات، کمپانی لگو (LEGO) از اولین لگوی سری افسانه زلدا با موضوع درخت بزرگ دکو (Deku) از Ocarina of Time و Breath of the Wild رونمایی کرد.

ببینید؛ اولین لگوی افسانه زلدا با 2500 قطعه رونمایی شد

این مجموعه شامل 2500 قطعه است و اکنون با قیمت 299.99 دلار برای پیش خرید در دسترس است و ارسال آن از سپتامبر امسال آغاز خواهد شد. بعلاوه همانطور که گفته شده شامل دو بازی مختلف زلدا می گردد که به شما امکان می دهد درخت بزرگ دکو را با شاخ و برگ سبز تابستانی یا شکوفه های صورتی بهاری گیلاس بسازید.

این مجموعه دارای چندین نسخه از لینک (Link) است که از کودکی تا بزرگسالی را شامل می گردد. نسخه بزرگسالی او در دو لباس سبز از Ocarina of Time و آبی از Breath of the Wild در دسترس خواهد بود. طبق گفته لگو، ااین مجموعهدارای ویژگی های تعاملی از جمله توانایی متحرک سازی حالات صورت درخت خواهد بود و از سوی دیگر شامل یک جمجمه، کوروکس، هستو، پری ها و حتی پرنسس زلدا است. در کنار درخت ذکر شده، یک برج دیده بانی کوچک نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که چندین سری نینتندو از جمله ماریو (Animal Crossing ،(Mario و دانکی کونگ (Donkey Kong) در سال های اخیر لگوی خاص خود را دریافت نموده اند. با این حال لگو سال ها ایده های ارائه شده به وسیله هواداران برای مجموعه ای با مضمون زلدا را رد نموده بود، تا جایی که در سال 2022 به علت موارد مربوط به مجوز، درخواست ها برای این سری را به طور کامل ممنوع نموده بود. با این حال، شایعات مربوط به مجموعه رسمی زلدا در فوریه سال گذشته آغاز شد.

همانطور که می دانید، افراد می توانند با رفتن به سایت لگو، درخواست های خود را برای یک مجموعه نو به ثبت برسانند و در صورتی که حامیان ایده ها به 10 هزارنفر برسد، احتمالا ساخت آن مجموعه بسیار بالا است. در هر صورت، عرضه این مجموعه برای هواداران بسیار خوشایند خواهد بود و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق گیمینگ افراد خواهد داد. می توانید در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1403 بروزرسانی: 18 خرداد 1403 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1727

به "ببینید؛ اولین لگوی افسانه زلدا با 2500 قطعه رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین لگوی افسانه زلدا با 2500 قطعه رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید