اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در تابستان 2015 مونترال

به گزارش بیست آمار، به تازگی سایت رسمی فیلم محمد رسول ا...(ص)، تصاویر جدیدی از صف طویل تماشاگران جشنواره مونترال منتشر نموده است.ماجراهای اولین نمایش جهانی فیلم محمدرسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی هنوز ادامه دارد.

اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در تابستان 2015 مونترال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه پنجم شهریورماه بود که فیلم محمدرسول الله(ص) در سالن امپریال مونترال برای اولین بار اکران شد. مجید مجیدی و تعدادی از عوامل فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به مونترال کانادا رفته بودند تا مخاطبان مستقیماً بتوانند با آنها ارتباط برقرار نمایند. خبرهایی که از این اکران ها منتشر می شد نشان از استقبال گسترده مردم از این فیلم داشت. استقبال از فیلم محمد رسول الله در مونترال کانادا به حدی بوده است که سینماهای نمایش دهنده جوابگوی درخواست بازدیدنمایندگان نبوده و به همین دلیل چند سانس دیگر به نمایش های فیلم محمد در حاشیه جشنواره جهانی فیلم مونترال اضافه شد.

مجیدی روز شنبه 7 شهریور هم در گزارشی که از جشنواره فیلم مونترال داده بود از استقبال گسترده از فیلم محمد رسول الله(ص) خبر داده بود. کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) گفت: بلیط های نمایش افتتاحیه کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) از مدتها قبل فروش رفته بود و بلیط نمایش دوم هم از دو سه روز پیش تمام شده است و مردم تقاضای تکرار نمایش این فیلم را دارند.

ماجراهای اولین نمایش جهانی فیلم محمدرسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی هنوز ادامه دارد. ماجرایی که هر روز روایت های جذاب تر و بهتری از آن شنیده می گردد.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 112

به "اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در تابستان 2015 مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در تابستان 2015 مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید