آبی شدن بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دیم کامیاران

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خاطرنشان کرد که در آینده ای نزدیک بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان کامیاران به آبی تبدیل خواهد شد.

آبی شدن بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دیم کامیاران

بهرام نصرالهی زاده امروز پنجشنبه(6شهریور) در آیین افتتاح بزرگترین آمفی تئاتر روباز غرب کشور در شهرکامیاران اظهار کرد که توسعه باید همه جانبه باشد و نباید فقط شامل کارهای عمرانی گردد.

وی اضافه نمود که همه کارهای توسعه ای که قرار است انجام گردد باید در خدمت رشد و تعالی شهروندان و آحاد جامعه باشد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کردستان توضیح داد که زیرساخت های فرهنگ و هنر اگر اهمیت بیشتر از دیگر زیرساخت ها نداشته باشد قطعا اهمیت کمتری نیز ندارد.

وی مطرح نمود که امیدواریم به تدریج شاهد اقداماتی باشیم تا دیگر در کشور، استان ما را به عنوان استان محروم نشناسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ادامه داد که در بخش زیرساختی استان خوشبختانه پیشرفت مناسبی انجام شده است و در هر نقطه کردستان شاهد پیشرفت یک پروژه عمرانی هستیم.

وی اعلام کرد که شهروندان ما به همان میزان که به آب سالم احتیاج دارند به فعالیت های فرهنگی و شادی اجتماعی نیز احتیاج دارند که به همین دلیل توجه بیشتری به پروژه های فرهنگی شده است.

نصرالهی زاده گفت: مردم باید در جریان کارهای نظام و دولت قرار گیرند تا امیدشان حفظ گردد و پالس های منفی تاثیری بر روحیاتشان نداشته باشد.

وی با بیان اینکه که در حوزه زیرساخت های مختلف استان کردستان برروی ریل ترقی و توسعه افتاده است اظهار کرد که از محل تبدیل عراضی دیم به آبی سه شهرستان مریوان،سنندج و کامیاران مورد حمایت دولت قرار گرفته اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اضافه نمود که در آینده ای نزدیک در شهرستان کامیاران 9هزار هکتار عراضی دیم را به آبی در شهرستان تبدیل خواهیم کرد.

وی توضیح داد که پروژه تصفیه خانه آب شهرکامیاران را در راستای رفاه شهروندان به زودی احداث خواهیم کرد.

نصراللهی زاده مطرح نمود که شهرستان کامیاران در حوزه گردشگری پتانسیل بسیار بالایی دارد که ضروری است به آن توجه بیشتری گردد و به همین دلیل 500 میلیون تومان برای رودخانه ورودی شهر کامیاران درنظر گرفته شده است.

وی در خاتمه یادآور شد که هرپروژه دولتی چه ناتمام و چه تمام شده اگر سرمایه گذار خصوصی طالب آن گردد، یاری تمام و کمال دولت را حتما خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 608

به "آبی شدن بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دیم کامیاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی شدن بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دیم کامیاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید