160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد از انجام تست روانشناختی منچستر و نئو برای 160 نفر از تاکسیرانان در مرکز مشاوره اطلاع داد.

160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند

داود همتیان با اشاره به اینکه نقش هیجانات روحی به عنوان عاملی تاثیرگذار بر اندازه و شدت حوادث رانندگی است، گفت: برهمین اساس در این تست اضطراب و تنش های روانی تاکسیرانان مورد سنجش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این طرح متقاضیان پس از پاسخ به فرم های روانشناختی، وارد مرحله مصاحبه های تخصصی با روانشناس در حوزه حمل و نقل می شوند، ادامه داد: پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر شامل 50 سوال است که از مهمترین نتایج این تست می توان به نوع رفتار و اندازه خطری که آن رفتار برای دیگر رانندگان دارد، اشاره نمود.

مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد توضیح داد: رفتارهای ناهنجار، خطاهای سهوی، اشتباهات رانندگی، تخلفات عمدی و غیر عمدی از دیگر مواردی است که در این پرسشنامه ارزیابی می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، همتیان با اشاره به اینکه تا کنون 6 جلسه از این تست ها اجرا شده، ادامه داد : این پروژه با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و در راستای تایید دریافت پروانه تاکسیرانی در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1262

به "160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید