یوونتوس اسکودتو را نخواست

به گزارش بیست آمار، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا موضع باشگاه یوونتوس درباره یکی از سناریوی های مطرح شده در صورت احتمال به سرانجام نرسیدن سری آ را ستود.

یوونتوس اسکودتو را نخواست

با توجه به شیوع کرونا در ایتالیا و آمار بالای مبتلایان و مرگ و میر در این کشور، بیش از یک ماه است که تمامی مسابقات ورزشی از جمله سری آ به حالت تعلیق درآمده است و با اینکه زمزمه هایی درباره احتمال از سر گرفته شدن این مسابقات در خاتمه ماه می شنیده شده، بعضی مقامات دولتی مخالفت خود را با رخ دادن این اتفاق اعلام نموده اند. به همین دلیل احتمال به خاتمه رسیدن فصل با توجه به مدت زمان محدودی که تا قبل از آغاز فصل بعدی باقی می ماند، کمتر شده است. این موضوع سبب افزایش احتمال نیمه کاره ماندن لیگ و اعطای عنوان قهرمانی به صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها یعنی یوونتوس شده است.

موضع باشگاه یوونتوس، اما ظاهراً متفاوت است و رئیس این باشگاه هم ماه گذشته به صورت تلویحی به این موضوع اشاره داشت. آندره آنیلی با پسندیدن (لایک) یک پست در توئیتر که در آن به لزوم معین نشدن قهرمان برای فصل نیمه تمام اشاره شده بود، موضع بانوی پیر در مورد سرنوشت لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در صورت به خاتمه نرسیدن فصل را معین کرد و این اقدام او هرچند به صورت غیررسمی بود، اما مورد تمجید گراوینا قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به خبرنگاران گفت: تنها جایی که می تواند برنده سال جاری اسکودتو را معین کند شورای فدرال است، اما ما موضع باشگاه یوونتوس را می ستاییم. به نظر من هم جام قهرمانی را باید در زمین بازی برد.

در حال حاضر و تا پیش از تعلیق مسابقات کالچو به دلیل شیوع کرونا، تیم فوتبال یوونتوس با کسب 63 امتیاز از 26 بازی صدرنشین است و تیم های لاتزیو با 62 امتیاز و اینتر با 54 امتیاز (با یک بازی کمتر) در رده های بعدی قرار دارند. در موردی مشابه در بلژیک، مسئولان فوتبال این کشور تیم کلوب بروژ را به عنوان قهرمان ژوپیلر لیگ اعلام کردند. لیگ دسته اول فوتبال بلژیک به دلیل شیوع کرونا در این کشور نیمه تمام ماند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 356

به "یوونتوس اسکودتو را نخواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس اسکودتو را نخواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید