گزارش حقوق 99 ایران سلری منتشر شد

به گزارش بیست آمار، مطمئنا یکی از راه های درست ارائه پیشنهاد حقوق این است که بدانید هر فرد در هر سازمان چقدر دریافتی دارد و حتی افراد با موقعیت شغلی مشابه شما، در سازمان های دیگر چقدر حقوق می گیرند. در واقع تصمیم گیری در خصوص ارائه پیشنهاد درست حقوق و دستمزد، می تواند حرفه ای بودن شما را نشان دهد و همچنین شانس شما برای استخدام در آن موقعیت های شغلی را افزایش دهد.

گزارش حقوق 99 ایران سلری منتشر شد

ایران سلری گزارش حقوق 99 را نیز منتشر نموده است و می توانید با مراجعه به ایران سلری به طور کامل اطلاعات آن را مشاهده کنید و ببینید در بازار کار افراد چقدر دریافتی دارند.

در گزارش حقوق 99، به اطلاعات کاملی از شرایط حقوق و دستمزد افراد شاغل در شهرها و استان های مختلف و همچنین رده های سازمانی مختلف دست پیدا خواهید کرد. از این گزارش می توانید به عنوان مرجعی در محاسبه میزان حقوق مناسب خود بهره ببرید و رقم درست را در رزومه خود قرار دهید.

گزارش حقوق 99 ایران سلری

اطلاعات به دست آمده گزارش حقوق و دستمزد 99 در ایران سلری، از 208000 نفر از شاغلین و فعالان بازار در 41 گروه شغلی از جمله بازاریابی، فروش، مهندسی و … در 31 استان کشور به دست آمده است. حضور این میزان شرکت نماینده در چنین گزارشی می تواند معتبر بودن آن را تأیید کند و با خیال راحت و مطمئن از آن در تصمیمات خود بهره ببرید.

از آنجایی که بهترین آمار و ارقام از افراد شاغل در بازار کار به دست می آید، به همین خاطر ایران سلری در تدوین این گزارش از این افراد یاری گرفته است. معیارهای مختلفی در این گزارش مورد آنالیز قرار گرفته است که از جمله آنها سطح تحصیلات افراد، میزان سابقه کار، موقعیت جغرافیایی، بزرگی و کوچکی شرکت ها و غیره است.

برای دریافت گزارش باید ابتدا در وب سایت ایران سلری ثبت نام نمایید، سپس اطلاعات خود را وارد کنید و در نهایت گزارش حقوق خود را دریافت کنید. تنها با انجام دادن این سه گام می توانید به اطلاعات جامعی از میزان دریافتی افراد در مشاغل مختلف دست پیدا کنید.

حقوق خود را با افراد مشابه تان مقایسه کنید

این گزارش اطلاعات بسیاری برای ارائه به افراد مختلف در خصوص حقوق و دستمزد دارد. افراد متقاضی کار می توانند ببینند که عرف دریافتی در موقعیت های شغلی مختلف به میزان است. افراد شاغل نیز می توانند برای درخواست افزایش حقوق، به گزارش حقوق 99 مراجعه نمایند و مشاهده نمایند افراد مشابه آنها در شرکت های دیگر چه مقدار حقوق دریافت می نمایند؛ در نهایت کارفرمایان نیز می توانند به دید خوبی از میزان پرداختی به کارمندان خود برسند.

هدف اصلی ایران سلری از انتشار گزارش حقوق و دستمزد این است که در خصوص دریافتی ها و حقوق بازار کار شفافیت ایجاد کند و آگاهی را از دستمزدها را بالا ببرد.

در این گزارش به آمارها و نمودارهای مختلفی دسترسی دارید که به صورت واضح و معین در خصوص ریزترین نکات در خصوص حقوق اطلاعات ارائه می دهند. مقایسه حقوق بر اساس میزان تحصیلات، جنسیت، رده سازمانی، میزان سابقه کار و موارد بسیار دیگر، همگی از مزایای گزارش حقوق 99 است که ایران سلری آن را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 793

به "گزارش حقوق 99 ایران سلری منتشر شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "گزارش حقوق 99 ایران سلری منتشر شد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش حقوق 99 ایران سلری منتشر شد"

1 دیدگاه

سیما شعبانی 31 فروردین 1400

درود، با تشکر از گزارش های مفیدتان. قبلا ایران تلنت گزارش جامعی از حقوق و دستمزد رده های سازمانی منتشر می کرد. آیا برای سال 99 چنین گزارشی ندارد؟

پاسخ به سیما شعبانی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید