کلنگ زنی ساختمان پردیس دانشگاهی ایرندگان به زودی

به گزارش بیست آمار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گفت: با همکاری مسئولان شهر ایرندگان کلنگ احداث ساختمان جدید پردیس این شهر به زودی بر زمین زده می گردد.

کلنگ زنی ساختمان پردیس دانشگاهی ایرندگان به زودی

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

بهروز رومیانی در حاشیه حضور در بخش ایرندگان که برای بازدید از پردیس این شهر انجام شد، در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در خاش اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش از اولویت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه و تجهیز پردیس ایرندگان در جلسه ملاقات و تبادل نظریی که با امام آدینه، بخشدار، شهردار و رئیس آموزش و پرورش شهر ایرندگان برگزار گردید، قرارداد واگذاری زمینی به مساحت 5 هزار و 100 متر مربع با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به امضا رسید.

رومیانی اضافه کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش، از اولویت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است، بنابراین دراین راستا، با پیگیری های صورت گرفته و همکاری مسئولان محلی، زمینی با این ابعاد به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار تا بتواند ساختمانی جدید و مجهز برای پردیس ایرندگان احداث گردد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با قدردانی از مسئولان شهر ایرندگان، گفت: با همکاری خبرنگارانن کلنگ احداث ساختمان جدید پردیس ایرندگان به زودی بر زمین زده می گردد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 480

به "کلنگ زنی ساختمان پردیس دانشگاهی ایرندگان به زودی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلنگ زنی ساختمان پردیس دانشگاهی ایرندگان به زودی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی ساختمان پردیس دانشگاهی ایرندگان به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید