واکنش مبهم نوراللهی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش بیست آمار، احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد چند بازیکن رو به اتمام است و در این خصوص باید از مدیریت باشگاه سوال گردد.

واکنش مبهم نوراللهی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران گفت: این پیروزی را به طرفداران تبریک می گویم و به نظرم امروز جای آنها در استادیوم خالی بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم پیروز باشیم.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر ادامه داد: شرایط سخت است. سپاهان به اسم جدی ترین تعقیب کننده ما شرایط خوبی دارد. ما کوشش می کنیم که پیروز باشیم و بتوانیم آخر فصل یک هدیه دیگر به طرفداران بدهیم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درمورد شرایط اقتصادی باشگاه، اعلام نمود: شرایط اقتصادی همواره سخت بوده است. شکایت ها تیم را تحت فشار قرار می دهد. امیدوارم مسائل زودتر مرتفع گردد تا بازیکنان بتوانند به کار خود ادامه دهند و مدیریت هم بتواند شرایط را کنترل کند.

نوراللهی اضافه کرد: امروز لیاقت داشتیم و توانستیم برنده شویم. امیدوارم شرایط فراهم شوند تا طرفداران بتوانند به استادیوم بیایندف چون دلتنگ شان هستیم. خوشحالیم که برنده سوپرجام شدیم و دل طرفداران شاد شد. امیدوارم آخر فصل هم قهرمان شویم و دلشان را شاد کنیم.

وی درخصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس، توضیح داد: قرار داد 6-7 بازیکن رو به اتمام است و این سوال را باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صعود تیم ملی به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، گفت: خیلی خوشحالیم که صعود کردیم. زحمات یک تیم و انرژی مثبت مردم ایران بود که مثل همواره برای ما ارسال شد و در نهایت تیم ملی صعود کرد. امیدوارم در مرحله بعد هم عملکرد خوبی داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

نوراللهی درمورد شائبه تغییر کادر فنی تیم ملی، توضیح داد: به نظر من اسکوچیچ و کادرش عالی بودند. البته همه زحمت کشیدند و شرایط سختی را تحمل کردند. صعود تیم ملی حاصل کار گروهی بود. خدا را شکر صعود کردیم و امیدوارم در مرحله بعد هم خوب باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1133

به "واکنش مبهم نوراللهی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مبهم نوراللهی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید