هیأت امنای صرفه جویی ارزی مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست

به گزارش بیست آمار، رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت این نهاد مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست.

هیأت امنای صرفه جویی ارزی مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهدی یوسفی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اظهار داشت: این نهاد مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و کمبود لوازم مربوطه در کشور موجب شده تا هیات امنا جهت حمایت و پشتیبانی در این عرصه ورود یابد، گفت: از روز نخست شیوع این بیماری در کشور، هیات امنا جهت تامین لوازم حفاظتی مورد احتیاج کادر درمانی مراکز بیمارستانی و اقلام مورد احتیاج درمان بیماران مبتلا، بر اساس شاخص بستری و نظرات ستاد پدافند غیرعامل، معاونت درمان و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، از هر طریق ممکن اقدام نموده، است.

وی اظهار داشت: هیات امنای صرفه جویی ارزی مسئول توزیع الکل در داروخانه ها نیست و حتی تهیه الکل در سبد توزیع هیات امنا برای دانشگاه های علوم پزشکی قرار ندارد.

یوسفی اظهار داشت: تهیه و تامین ماسک، لوازم حفاظت فردی و مواد ضدعفونی از ابتدای بروز کرونا در کشور برای دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی در هیات امنای صرفه جویی ارزی مورد توجه ویژه قرار گرفته و اقدامات زیادی در این زمینه انجام و استمرار آن در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 159

به "هیأت امنای صرفه جویی ارزی مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأت امنای صرفه جویی ارزی مسؤول توزیع الکل در داروخانه ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید