نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر تعیین می گردد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران : وزیر جهاد کشاورزی از برنامه ریزی برای پایین آمدن قیمت مرغ اطلاع داد و گفت: احتمالا ظرف دو هفته آینده نتایج این اقدامات تعیین خواهد شد.

نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا: کاظم خاوازی امروز(23مرداد) در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های وزارت صمت و اقداماتی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده و انبوه کنجاله سویا، ذرت و جو که از گمرکات آزاد شده، پیش بینی می کنیم قیمت مرغ کاهش پیدا نموده و به قیمت منطقی برسد.

وی افزود: فکر می کنم تا حداکثر دو هفته آینده شاهد آثار اقدامات اجرا شده در راستای کاهش قیمت مرغ در کشور باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اظهار نظر در خصوص قیمت مرغ با ستاد تنظیم بازار در وزارت صمت است، گفت: وظیفه ما در جهاد کشاورزی تامین نهاده های مورد احتیاج صنعت مرغداری است که به شدت در حال پیگیری هستیم.

فراوریات کشاورزی کشور به 130 میلیون تن می رسد

خاوازی در ادامه در جمع خبرنگاران اشاره ای هم به برنامه ریزی برای افزایش فراوریات کشاورزی کشور در سال جهش فراوری داشت و گفت: بر اساس برنامه های جهش فراوری، میزان فراوریات سالانه بخش کشاورزی از 125 میلیون تن فعلی به 130 میلیون تن خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت به روز کردن کشاورزان برای ایجاد جهش در فراوریات بخش کشاورزی، گفت: با نفوذ دانش می توان میزان فراوریات بخش کشاورزی را جهش داد.

وی گفت: در زمینه فراوری شیر و گوشت مرغ خیلی بیشتر از احتیاج کشور فراوری داریم. در زمینه فراوری آبزیان هم بیش از احتیاج کشور فراوریات داریم، با این حال بازهم برای افزایش فراوریات این بخش کوشش می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 585

به "نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید