مهندسان نسل پنجم اینترنت در انگلیس تهدید به مرگ شدند

به گزارش بیست آمار، ایرنا نوشت: مهندسان مخابرات انگلیس به دلیل شیوع نظریه مجعول ارتباط کرونا (کووید-19) و اینترنت پرسرعت نسل پنجم در چند هفته گذشته، از سوی هواداران این شایعه مورد اذیت و آزار قرار گرفته و تهدید به مرگ می شوند.

مهندسان نسل پنجم اینترنت در انگلیس تهدید به مرگ شدند

نشریه ایندیپندنت روز آدینه در گزارشی نوشت : آمار مهندسانی که از سوی افراد جامعه قاتل خطاب شده، به سمت آنها آب دهان یا آجر پرت می گردد رو به افزایش است.

همچنین طی چند شب گذشته حملاتی به دکل های مخابراتی در شهرهای لیورپول، بیرمنگام ، بلفاست و منچستر انگلیس انجام شده که برای پلیس اثبات شده این حملات ، با شایعه ارتباط ویروس کرونا و اینترنت نسل پنجم مرتبط است.

این شایعه را تعدادی از بازیگران، فوتبالیست ها و چهره های تلویزیونی نیز در صفحات اجتماعی دامن زده اند. یکی از این افراد وودی هارلسون هنرپیشه معروف آمریکایی است که بیش از دو میلیون نفر صفحه او در اینستاگرام را دنبال می نمایند.

دانشمندان معتقدند که امکان انتقال ویروس کرونا به وسیله امواج اینترنت غیرممکن است.

گرو بایاردا پزشک سازمان بهداشت ملی انگلیس در گفت وگو با نشریه دیلی میرور در پاسخ به این پرسش که آیا امواج اینترنت نسل پنج سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس کرونا تضعیف می نماید ، اضافه کرد: امواج اینترنت نسل پنج از فرکانس بسیار پایینی برخوردار است که هیچ تاثیر ظاهری بر بدن انسان ندارد.

به گفته او ، طول موج دستگاه مایکروفر قوی تر از اینترنت نسل پنج است، با این حال هر دو موج به لحاظ علمی از فرکانس ایمنی برخوردار هستند.

این پزشک انگلیسی بیان کرد که طول موج اینترنت نسل پنج شبیه به امواج آنتن تلویزیون های قدیمی است و لذا طرح این ادعا که امواج اینترنت، فرد را در برابر کرونا ناتوان می نماید مانند این است که ادعا گردد امواج تلویزیون باعث همه گیری کرونا می گردد.

شرکت های مخابراتی انگلیس از زمان شیوع کرونا تا به امروز 85 حادثه مرتبط با تهدید، اذیت و آزار و توهین به مهندسان مخابرات این کشور را گزارش نموده اند.

به گزارش ایندیپندنت ، هنگامی که مایکل دمترودی مهندس شرکت مخابرات بریتانیا (BT) مشغول تعمیر کابل اینترنت در لندن بوده فردی به او می گوید: شما مهندسان کوشش می کنید تا با وارد کردن اینترنت نسل پنج ، ما را به کشتن دهید.

در خصوص دیگر، زنی به سمت او آب دهان پرت نموده و هنگام خرید ناهار ، او از سوی تعدادی از هواداران این شایعه مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است.

ایندیپندنت از تجربه مهندس دیگری روایت نموده که هنگام تعمیر کابل اینترنت در بیرمنگام، افرادی دور او جمع شده و هشدار داده اند که اگر اینترنت نسل پنج نصب کند دچار دردسر خواهد شد.

وزارت ارتباطات انگلیس شایعات درباره ارتباط شیوع کرونا و اینترنت نسل پنج را تکذیب نموده است.

اینک شبکه های اجتماعی تصمیم دارند برای مقابله با این شایعه برنامه هایی روشنگرانه فراوری و منتشر نمایند.

تا به امروز شرکت یوتیوب تمام ویدیوهایی که اینترنت نسل پنج را عامل گسترش کرونا معرفی می نماید حذف و ممنوع نموده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 361

به "مهندسان نسل پنجم اینترنت در انگلیس تهدید به مرگ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهندسان نسل پنجم اینترنت در انگلیس تهدید به مرگ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید