مدیریت ارتباطات با گردشگران به راهنمایان آموزش داده می گردد

به گزارش بیست آمار، معاون گردشگری استان تهران گفت: به منظور توانمندسازی راهنمایان گردشگری این استان، همایش مدیریت ارتباطات با گردشگران در هدایت گشت ها برگزار می گردد.

مدیریت ارتباطات با گردشگران به راهنمایان آموزش داده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، علی رفیعی اضافه نمود: این همایش روز یکشنبه، 24 بهمن ماه در موزه ملی ایران با حضور جمعی از راهنمایان گردشگری برگزار می گردد.

وی بیان نمود: طرح توانمندسازی راهنمایان به صورت متناوب و برای همه راهنمایان استان برگزار خواهد شد، اما با توجه به تعداد زیاد راهنمایان فعال در استان این نشست ها در قالب گروهای 300 نفره تا پیش از تابستان 96 برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: کمبود اطلاعات گردشگران و مسافران از قوانین محلی در مقصد، ایجاب می نماید راهنمایان گردشگری با اشراف کامل به مقررات و ضوابط منطقه، سفری آرام و بدون تنش را برای مسافران و مهمانان خود اجرا نمایند.

رفیعی، گردشگری را یک صنعت پویا دانست و گفت: دستورالعمل وظایف راهنمایان گردشگری نیز باید بر اساس قوانین روز داخلی و بین المللی تهیه گردد و آموزش ها نیز بر آن اساس باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 105

به "مدیریت ارتباطات با گردشگران به راهنمایان آموزش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت ارتباطات با گردشگران به راهنمایان آموزش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید