مجوز 108 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق 108 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال 92 اطلاع داد و گفت: در این مدت همچنین 76 مجوز نیز برطرف تعلیق شد.

مجوز 108 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین رزرو تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی اظهار کرد: بر اساس بند الف از ماده یک آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی سال گذشته در مجموع 230 مجوز صادر شد که از این تعداد 67مجوز مربوط به تهران و 163 مجوز مربوط به شهرستان بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 44 فقره اظهار داشت و اضافه نمود: همچنین بر اساس بازرسی های به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور 108مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: همچنین 76 مجوز به جهت برطرف مسائل آئین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده، برطرف تعلیق شد.

اسماعیلی توضیح داد: برابر بازرسی های صورت گرفته میدانی در خاتمه سال گذشته توسط بازرسان این سازمان تا به امروز تعداد 750 اخطار کتبی و تذکر به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی مبنی بر رعایت ضوابط آئین نامه ای با مهلت مقرر جهت برطرف نقص انجام پذیرفت که در صورت عدم اجرای به موقع برابر مقررات با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 69

به "مجوز 108 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 108 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید