عکس ، حسرت بزرگ برای هواداران علی دایی ، کاش عکس دیگری تیتر یک می شد

به گزارش بیست آمار، علی دایی به هر حال بخشی از جذابیت فوتبال ایران در همه این سال ها بوده اما او بعد از برکناری از سایپا در هفته های پایانی لیگ قبل هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است.

عکس ، حسرت بزرگ برای هواداران علی دایی ، کاش عکس دیگری تیتر یک می شد

به گزارش خبرنگاران در حالی که روزهای پرخبر فصل نقل وانتقالات را سپری می کنیم اما این روزها کمتر خبری از علی دایی در این فصل پرهیاهو می شنویم. دایی که حالا دیگر همه علاقه مندان به فوتبال و مدیران باشگاه ها می دانند هرگز پیشنهاد تیمی خارج از تهران را قبول نمی کند در تابستان امسال هم همین رویه را در پیش گرفت تا با توجه به معین بودن شرایط سرمربیگری تیم های تهرانی او همچنان بدون تیم باشد.

علی دایی به هر حال بخشی از جذابیت فوتبال ایران در همه این سال ها بوده اما او بعد از برکناری از سایپا در هفته های پایانی لیگ قبل هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است که این ماجرا به همان داستان اصرار او به حضورش در تهران بازمی گردد. حالا او فارغ از حواشی فصل جابجایی دیداری با محمدرضا گلزار داشته تا این عکس دونفره بعد از مدت ها دوباره او را به تیتر رسانه ها بدل کند. شاید اگر پافشاری او بر قبول نیمکت تیم های تهرانی نبود عکس او کنار مدیرعامل یکی از مدیران لیگ برتری تیتر یک می شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 622

به "عکس ، حسرت بزرگ برای هواداران علی دایی ، کاش عکس دیگری تیتر یک می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، حسرت بزرگ برای هواداران علی دایی ، کاش عکس دیگری تیتر یک می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید