علیزاده: گل گهر قرار نیست در همه بازی ها بدشانس باشد، می خواهیم از نساجی و پرسپولیس 6 امتیاز بگیریم

به گزارش بیست آمار، علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: قرار نیست تیم ما در همه بازی ها بدشانس باشد و قطعا در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

علیزاده: گل گهر قرار نیست در همه بازی ها بدشانس باشد، می خواهیم از نساجی و پرسپولیس 6 امتیاز بگیریم

علیرضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: می دانستیم برابر این تیم بازی سختی در پیش داریم چون آنها تیمی سخت کوش هستند که برابر مدعیان لیگ نتایج خوبی گرفته اند. نفت مسجدسلیمان بیشتر به فکر انجام یک بازی بسته بود، ما هم آن تیم همیشگی نبودیم ولی با این حال چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه هدر رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا گل گهر جدا از بازی با سایپا در چند هفته اخیر امتیازهای زیادی از دست داد؟ تاکید نمود: ما در برخی از بازی ها بدشانسی آوردیم و البته از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم. شما می بینید که همه تیم ها امتیاز از دست می دهند و فاصله امتیازها نیز خیلی کم است. به عنوان مثال تیم ما با تیم اول و دوم که یک بازی هم بیشتر از ما انجام داده اند 6 و 7 امتیاز فاصله دارد. مطمئنا قرار نیست تیم ما در همه بازی ها بدشانس باشد و قطعا در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

علیزاده در خصوص بازی با نساجی اظهار داشت: نساجی بعد از آمدن مجید جلالی از لحاظ شکل بازی پیشرفت نموده است و در بازی قبلی برابر استقلال هم نمایش خوبی داشت. ما در قائمشهر کار سختی داریم و بازی روی زمین چمن مصنوعی کارمان را سخت تر می نماید ولی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. تا سرانجام نیم فصل اول 2 بازی سخت با نساجی و پرسپولیس داریم که از این بازی ها 6 امتیاز می خواهیم. ما تیم خوبی داریم و به این فکر می کنیم که در سرانجام فصل یک صندلی خوب و مطمئن به دست بیاوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 912

به "علیزاده: گل گهر قرار نیست در همه بازی ها بدشانس باشد، می خواهیم از نساجی و پرسپولیس 6 امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: گل گهر قرار نیست در همه بازی ها بدشانس باشد، می خواهیم از نساجی و پرسپولیس 6 امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید