ظرفیت مناسب ترانزیت در بنادر انزلی و کاسپین

به گزارش بیست آمار، تهران (پانا) - به گفته مشاور رئیس جمهوری بنادر انزلی و کاسپین در کنار یکدیگر ظرفیت لجستیکی و ترانزیتی بسیار مناسبی دارند.

ظرفیت مناسب ترانزیت در بنادر انزلی و کاسپین

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید محمد، مشاور رئیس جمهوری گفت: بنادر انزلی و کاسپین در کنار یکدیگر ظرفیت لجستیکی و ترانزیتی بسیار مناسبی دارند.

در بازدید از مجتمع بندری انزلی با بیان اینکه دو بندر انزلی و کاسپین مکمل یکدیگر هستند، توضیح داد: با توجه به اینکه مجتمع بندری انزلی در محور کریدور شمال-جنوب قرار گرفته افق روشن و رو به رشدی در آینده خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود قوانین و تسهیلات منطقه ها آزاد در مجتمع بندری انزلی، گفت: بنادر انزلی و کاسپین در کنار هم ظرفیت بالای لجستیکی و ترانزیتی دارند؛ این دو بندر دارای ظرفیت های مناسب و خوبی بوده اما بعضی از ظرفیت های آنان مغفول مانده که باید احیا گردد.

مشاور رئیس جمهوری با بیان اینکه اتصال راه آهن به دو بندر انزلی و اتصال بندر شهید شهید بهشتی چابهار به زاهدان زنجیره کریدور شمال جنوب را تکمیل خواهد نمود، اذعان داشت: با توجه به اینکه مجتمع بندری انزلی در محور این کریدور قرار گرفته، می توان پیش بینی کرد که این بندر به سرعت جهت رشد و توسعه را طی کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1281

به "ظرفیت مناسب ترانزیت در بنادر انزلی و کاسپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت مناسب ترانزیت در بنادر انزلی و کاسپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید