طرح یاریگران زندگی تا سال 1400 در تمامی مدارس تهران اجرایی می گردد

به گزارش بیست آمار، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا سال 1400 طرح یاریگران زندگی در تمامی مدارس شهر تهران اجرایی خواهد شد.

طرح یاریگران زندگی تا سال 1400 در تمامی مدارس تهران اجرایی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر استان درباره اجرای طرح یاریگران زندگی گفت: یکی از برنامه های سال 98 طرحی به نام یاریگران زندگی است که تفاهم نامه آن بین آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با موادمخدر منعقد شده است.

وی اعلام نمود: در حال حاضر این طرح در حدود 20 درصد از مدارس سراسر کشور در حال انجام است و در طرح یاریگران زندگی به دنبال کاهش تمایل و پیشگیری از مصرف موادمخدر هستیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ترویج فرهنگ، ترویج فعالیت های داوطلبانه و مشارکت آمیز در بین دانش آموزان با اجرای این طرح انجام می گردد.

کریمی گفت: در طرح یاریگران زندگی توانمندسازی گروه ها و تشکل های دانش آموزی را خواهیم داشت و فعالیت های پیشگیری نیز انجام می گردد.

وی گفت: کانون یاریگران زندگی هم در راستای توانمندسازی و مطلع سازی دانش آموزان تشکیل شده است و شهر تهران دارای 19 کانون یاریگران زندگی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام نمود: آزمون سلامت روان دانش آموزان نیز سال گذشته برگزار گردید و بالغ بر 88 هزار دانش آموز تحت پوشش قرار گرفتند.

کریمی اعلام نمود: در حال حاضر نقشه خطرپذیری شهر تهران را آماده و ترسیم نموده ایم و همه مناطق و مدارس می دانند که چه مشکلاتی را پیش رو دارند.

وی اعلام نمود: شبکه سازی کانون های یاریگران زندگی اجرا شده است و کارگاه های توجیهی نیز برای مدارس برگزار نموده ایم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام نمود: در حال حاضر 20 درصد از مدارس دوره اول و دوم شهر تهران که حدود 850 مدرسه می گردد تحت پوشش طرح یاریگران قرار گرفته است و تا سال 1400 تمامی مدارس شهر تهران تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 97

به "طرح یاریگران زندگی تا سال 1400 در تمامی مدارس تهران اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح یاریگران زندگی تا سال 1400 در تمامی مدارس تهران اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید