صالح مصطفوی: دنبال بهانه جویی نیستیم و تلاش می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم خبرنگاران

به گزارش بیست آمار، صالح مصطفوی، مربی استقلال می گوید فردا یکی از بازی های سخت ماست، چرا که فولاد تیم باساختاری است.

صالح مصطفوی: دنبال بهانه جویی نیستیم و تلاش می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از شروع صحبت هایم، از طرف فرهاد مجیدی و خودم از کادر قبلی، محمود فکری، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم هرجا هستند پیروز باشند. آقای مجیدی عذرخواهی کرد، اما در کنفرانس بعد از بازی حاضر می گردد. فردا یکی از بازی های سخت ماست، چرا که فولاد تیم با برنامه و باساختاری است، تیمی است که در نیم فصل اول کمترین موقعیت را به حریفان می دهد، خوب پرس می کند و در مجموع بازی سختی خواهد بود. امیدوارم با تمرین خوب در یکی دو روز گذشته بتوانیم بازی ای در خور شأن استقلال انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

مصطفوی در خصوص اینکه کادرفنی استقلال به قهرمانی نگاه دارد یا نه، گفت: ما الان 6 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی های رودر رو هم داریم و تلاشمان را خواهیم کرد که استقلال را به جایگاه واقعی اش چه از نظر شکل بازی و چه از نظر نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اینکه شاید در صورت قهرمان نشدن استقلال، کادرفنی در پایان فصل بهانه اینکه خودشان تیم را نبسته اند داشته باشند، شرح داد: حقیقتش در این شرایط قبول کرده ایم که مسئولیت را برعهده بگیریم، دنبال بهانه جویی نیستیم و حداکثر تلاشمان را برای پیروزیت می کنیم که پیروزیت از نظر ما درست شدن شکل بازی استقلال طوری است که هوادار بپسندد و دریافت امتیازات لازم برای قهرمانی. همه تلاشمان را برای این کار می کنیم و عرض هم کردم نه آقای مجیدی این مدلی هستند نه بقیه اعضای کادر، انشالله همه تلاشمان را می کنیم تا تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

مصطفوی در پاسخ به سوالی که خبرنگار پرسیده بود که حضور کمالوند در استقلال منتفی شده، مطرح نمود: من در جریان نیستم.

وی در خصوص پیروز قربانی اضافه نمود: آقای قربانی با آقای مجیدی جلسه ای داشتند، آقای قربانی را من از کلاس های مربیگری که با ایشان بودم می شناسم. یک مربی کاملا با دانش، فنی به روز و اهل مطالعه و تحقیق هستند و خیلی شاد می شدم که ایشان جزو کادرفنی باشند ولی ظاهرا جمع بندی ای که بوده بین ایشان و مجیدی در جلسه، این بوده که او در سایپا به کارش ادامه بدهد.

وی در خصوص شرایط امین قاسمی نژاد و احتمال جذب او توسط استقلال گفت: من در جریان نیستم.

مربی استقلال در پاسخ به سوالی که پرسیده بودند مهمترین دلیل بازگشت این کادرفنی به استقلال و حضور مجیدی چیست، گفت: بهتر است این سوال را آقای مجیدی جواب دهند ولی خب باشگاه به جمع بندی رسید که با کادر قبلی که به اعتقاد من خیلی زحمت کشیدند برای تیم و همه از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال بودند، قطع همکاری کنند و با توجه به عملکرد آقای مجیدی و گروه ایشان در فصل قبل چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتایج، باشگاه به این نتیجه رسیده که شاید با این کادر عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در خصوص نیمکت شلوغ برخی تیم ها و اینکه آنها با این کارها تصمیم دارند داور را تحت تاثیر قرار دهند، شرح داد: صلاح مملکت خویش خسروان دانند هرکسی سبک مربی گری ای دارد و هرکس خودش تصمیم می گیرد چه مدلی کار کند و ما مسئولیت مان در قبال تیم خودمان است و شاید یک سبکی مورد پسند ما نباشد ولی قانون گذار و قانون باید تصمیم بگیرد چگونه با این روش برخورد کند.

مصطفوی در خصوص اینکه آیا باز هم 3 دفاعه بازی خواهند کرد یا خیر گفت: ممکن است.

مربی استقلال در پایان در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی استقلال خودش در نشست خبری حاضر می گردد شرح داد: عرض کردم آقای مجیدی قول دادند بعد از بازی خودشان در نشست خبری شرکت کنند.

وی در پایان اضافه نمود: آرزوی پیروزیت دارم برای باشگاه استقلال و از هواداران عزیز می خواهم برای پیروزیت باشگاه در بازی فردا و آینده دعا کنند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 937

به "صالح مصطفوی: دنبال بهانه جویی نیستیم و تلاش می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح مصطفوی: دنبال بهانه جویی نیستیم و تلاش می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید