سیمئونه: طرفداران باعث می شوند احساس مسئولیت کنیم، با تمام قدرت مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد

به گزارش بیست آمار، دیه گو سیمئونه به شکل طبیعی از تساوی مجدد تیمش ابراز نارضایتی کرد.

سیمئونه: طرفداران باعث می شوند احساس مسئولیت کنیم، با تمام قدرت مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد

با ارزانترین تور اسپانیا 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل لگانس در دربی کوچک مادرید در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از فرایند بازی شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره گفت: نمی توانم چیزی در خصوص هواداران تیم بگویم. ما باید خودمان را با کارهایمان ثابت کنیم نه با حرف ها. اول باید کار کنیم تا اعتماد به نفس خودمان را برگردانیم. باید به دنبال راه چاره باشیم و تصمیمات درست بگیریم. مربی تیم هستم و موظفیم بهترین راه چاره را پیدا کنم. هفته مهمی در راه کوشش برای رسیدن به آرامش در پیش داریم. کادر بازیکنان ما قدرتمند است و بعضی از بازیکنان فرصت بیشتری خواهند داشت تا رقابت بین آنها ایجاد گردد. با اشتیاق مقابل رئال مادرید ظاهر می شویم و می خواهیم برنده شویم.

وی در ادامه اضافه کرد:هواداران ما در بازی با لگانس عالی بودند. آنها تیم را تهییج می نمایند و باعث می شوند احساس مسئولیت کنیم. دوستداران اتلتی برخورد خوبی با ما دارند. جو مثبتی که هواداران تیم ایجاد کردند باعث شد در نیمه دوم به پیروزی نزدیک شویم. به افکار همه احترام می گذارم. در روزهای پایانی بازی هم با سوت اعتراضی تماشاگران روبرو شدم. در آن موقع خوب کار نمی کردم. این اعتراضات طبیعی است چون مردم می خواهند تیم محبوب آن ها برنده گردد؛ این یعنی احساس مسئولیت برای ما و کوشش برای پیدا کردن راه چاره.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 72

به "سیمئونه: طرفداران باعث می شوند احساس مسئولیت کنیم، با تمام قدرت مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: طرفداران باعث می شوند احساس مسئولیت کنیم، با تمام قدرت مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید