سرپرست تیم شاهین: 2 بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/کرمانشاه سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با انتقاد از تاخیر در اعلام رای کمیته اخلاق درخصوص پرونده تبانی دو تیم لیگ برتر آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز، گفت: نتیجه این پرونده می تواند منجر به بازگشت تیم شاهین به لیگ برتر گردد.

سرپرست تیم شاهین: 2 بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم

سیداحسان احسانی در گفت و گو با خبرنگاران، بابیان اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با گذشت نزدیک به دو ماه از بازی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز رای پرونده تبانی این بازی را صادر ننموده، اظهارکرد: باتوجه به اینکه صدور رای می تواند به بازگشت تیم شاهین به لیگ برتر یاری کند، پیگیر آن هستیم.

وی توضیح داد: تا به امروز دوبار با فدراسیون نامه نگاری و درخواست نموده ایم تا رای این پرونده صادر گردد، اما هنوز جوابی نگرفته ایم.

سرپرست تیم شاهین خاطرنشان کرد: با استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال هم رایزنی هایی داشته و از آنها خواسته ایم پیگیر این پرونده باشند تا حقی از مردم کرمانشاه ضایع نگردد.

وی در ادامه با تاکید براینکه براساس مستندات و فیلم های موجود در این ملاقات تبانی انجام شده، مطرح کرد: درصورتی که کمیته اخلاق رای به عدم تبانی بدهد، موضوع را به وسیله قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری پیگیری خواهیم کرد.

احسانی با بیان اینکه کمیته اخلاق فدراسیون باید جوابگوی چرایی تاخیر در صدور رای این پرونده باشد، توضیح داد: اگر به این پرونده رسیدگی نگردد، احتمال می رود در آینده هم شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در فوتسال کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 170

به "سرپرست تیم شاهین: 2 بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم شاهین: 2 بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید