رأی 75 درصدی به برگزاری لوشامپیونه با 20 تیم، سقوط یاران قدوس قطعی شد

به گزارش بیست آمار، تیم فوتبال آمیا فصل آینده نمی تواند در لوشامپیونه بازی کند.

رأی 75 درصدی به برگزاری لوشامپیونه با 20 تیم، سقوط یاران قدوس قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی لیگ فوتبال فرانسه، امروز (سه شنبه) برگزار گشت و کنندگان باشگاه های حاضر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه با اکثریت آرا (75 درصد آرا)، رأی به برگزاری مسابقات فصل آینده لوشامپیونه با حضور 20 تیم دادند و مخالفت خود با برگزاری این رقابت ها با حضور 22 تیم را اظهار داشتند. به این ترتیب تیم های آمیا و تولوز به دسته پایین تر سقوط می کنند و فصل آینده باید در لیگ دسته دوم فرانسه بازی کنند.

اخیرا دادگاه عالی فرانسه در واکنش به شکایت دو باشگاه آمیا و تولوز اظهار داشت که با توجه به نیمه کاره ماندن فصل جاری مسابقات لوشامپیونه در نتیجه شیوع ویروس کرونا، این فصل نباید تیمی به دسته پایین تر سقوط کند. سازمان لیگ فرانسه اما در همان ابتدا با این تصمیم دادگاه عالی فرانسه مخالفت و اظهار داشت این رقابت ها باید با 20 تیم باید برگزار شود.

برنارد یوانین، رئیس باشگاه آمیا که این تصمیم مسئولان لیگ فرانسه را ناعادلانه و بی اساس توصیف کرده، اخیراً اظهار داشته بود: تا زمانی که مسئولان به درستیِ ادعای ما توجهی نکنند، ما تمامی اقدامات لازم را پیش از برگزاری جلسه دادگاه انجام خواهیم داد، از این رو فرمت برگزاری فصل آینده مسابقات لوشامپیونه مطابق با دستور شورای دولت بررسی می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 511

به "رأی 75 درصدی به برگزاری لوشامپیونه با 20 تیم، سقوط یاران قدوس قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی 75 درصدی به برگزاری لوشامپیونه با 20 تیم، سقوط یاران قدوس قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید