دلخوری دستیار محمود فکری در اصفهان ، خبر قهر مربی استقلال به تهران رسید

به گزارش بیست آمار، انگار سفر به اصفهان به استقلال نمی سازد و هر بار که آبی ها برای بازی در لیگ برتر به اصفهان می فرایند یک اتفاق حاشیه ای در اردوی این تیم رخ می دهد.

دلخوری دستیار محمود فکری در اصفهان ، خبر قهر مربی استقلال به تهران رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از اصفهان خبر می رسد امروز وقتی کاروان استقلال برای بازی با سپاهان به اصفهان رسید، موقع اسکان مربیان و بازیکنان استقلال در هتل محل اقامت شان، نحوه تقسیم اتاق ها و هم اتاق شدن افراد با یکدیگر برای یکی از دستیاران محمود فکری سوتفاهم ایجاد کرد و باعث قهر و دلخوری این مربی شد.

گویا علی اصغر قربانعلی پور مربی جدید استقلال که به کادر فنی این تیم اضافه شده در تقسیم اتاق اعضای کادرفنی، نادیده گرفته شده و او را با یکی از همراهان تیم هم اتاق نموده بودند که این مساله باعث شد مربی استقلال هتل محل اقامت تیم را ترک کند.

به گفته شاهدان عینی دستیار فکری که از این اتفاق ناراحت بود، با دلخوری از هتل خارج شد اما از آن جایی که استقلال یک بازی حساس را در پیش دارد و فردا باید با سپاهان بازی کند، همراهان استقلال کوشش کردند هر طور شده به این دلخوری که ناشی از یک سوتفاهم بود انتها بدهند و قربانعلی پور را به هتل برگردانند. آنها در کوشش بودند خبر به رسانه ها نرسد و حتی با دستیار فکری که هتل را ترک نموده تماس گرفتند که اگر کسی از او درباره دلیل خروج از هتل پرسید، بگوید برای انجام یک کار شخصی از هتل رفته و آخر شب دوباره به هتل محل اقامت آبی پوشان برمی شود.

از اصفهان خبر می رسد سوتفاهم ایجاد شده در اردوی استقلال در حال رفع شدن است و احتمالا موضوع ختم به خیر خواهد شد.

جالب اینجاست که سفر قبلی استقلال به اصفهان برای بازی با ذوب آهن هم با حاشیه مشابه ای همراه بود. در آن سفر، سیاوش یزدانی که توقع داشت یکی از بازیکنان اصلی تیم در مصاف ذوب آهن باشد، وقتی دید نامش در ترکیب اصلی نیست، با ناراحتی هتل استقلال را ترک کرد اما همکاران فکری خیلی آرام و بی سر و صدا او را به هتل برگرداندند.

البته خبر خروج بازیکن استقلال از هتل دو روز بعد در رسانه ها منتشر شد که خیلی ها تصور کردند آن بازیکن که به حالت قهر از هتل خارج شده داریوش شجاعیان بوده و عده ای هم فرشید باقری را به عنوان بازیکن شاکی معرفی کردند تا این که با گذشت چند روز رسانه ها نوشتند سیاوش یزدانی از تصمیم کادرفنی در اصفهان دلخور شده بود. آن موضوع با پادرمیانی وریا غفوری تمام شد و فکری مدافع شاکی تیمش را بخشید. این بار هم استقلالی ها در کوشش هستند موضوعی که با یک سوتفاهم شروع و به دلخوری و ناراحتی دستیار فکری منجر شده را بی سر و صدا تمام نمایند.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 915

به "دلخوری دستیار محمود فکری در اصفهان ، خبر قهر مربی استقلال به تهران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوری دستیار محمود فکری در اصفهان ، خبر قهر مربی استقلال به تهران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید