دستگیری عوامل قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و درگیری اراذل و اوباش در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری عوامل قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر

سرهنگ امیر وهاب زاده در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری و ایراد ضرب و جرح در شهر رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران در محل، یک نفر از عوامل درگیری در صحنه دستگیر و شناسایی دیگر متهمان در دستورکار نهاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی گفت: با انجام اقدامات کارشناسی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پیروز شدند هویت متهم متواری این پرونده را شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران با انجام پیگیری و اقدامات فنی و کارشناسی و پس از هماهنگی قضایی، سحرگاه امروز پیروز شدند عامل اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار است را در منزلش واقع پره سر دستگیر نمایند.

سرهنگ وهاب زاده با اشاره به کشف و ضبط یک تیغه قمه از مخفیگاه متهم گفت: متهمان در بازپرسی های اجرا شده، دلیل درگیری روز گذشته را اختلافات اقتصادی با یکدیگر اسم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در خاتمه توضیح داد: قطعا پلیس در برابر مخلان آسایش شهروندان و برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی و برهم زنندگان امنیت روانی جامعه لحظه ای کوتاه نخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1138

به "دستگیری عوامل قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عوامل قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید