خبرنگاران کشف یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون

به گزارش بیست آمار، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون کشف شد.

خبرنگاران کشف یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب در بیان جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل مسیرهای ورودی و خروجی استان ، ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو حامل الکل اتانول، آگاه و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی اضافه نمود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد چهار کارتن الکل اتانول حاوی (60 بطری نیم لیتری) را کشف و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در ادامه تحقیقات از متهمان یک انبار احتکار الکل شناسایی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کارون با هماهنگی دستگاه قضایی از محل احتکار بازرسی کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از این انبار، تعداد 185 کارتن مایع ضدعفونی الکل اتانول کشف که در مجموع این دو عملیات 189 کارتن معادل یک هزار و 417 لیتر الکل اتانول از خودرو و انبار کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ضمن اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: مواد ضدعفونی کشف شده به سازمان غذا و دارو تحویل داده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 320

به "خبرنگاران کشف یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید