خبرنگاران نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم کالا در ساوه راه اندازی می شود

به گزارش بیست آمار، ساوه - خبرنگاران - فرماندار ساوه گفت: راه اندازی نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم انواع کالا با هدف تعدیل قیمت ها در شهر صنعتی ساوه در دستور کار است.

خبرنگاران نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم کالا در ساوه راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگاران، علی میرزایی روز چهارشنبه در خاتمه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، به خبرنگاران گفت: عرضه مستقیم کالا از سوی واحدهای تولیدی مستقر در شهر صنعتی کاوه از مطالبات عمومی مردم این و در نظر داریم این مسأله که تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان دارد را در قالب یک نمایشگاه دائمی عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای تولیدات صنعتی ساوه و فعالیت واحدهای تولیدی مختلف، برپایی نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم انواع کالا در شهر صنعتی می تواند ضمن حذف دلالان و واسطه ها حمایت مناسبی از سبد مصرفی خانوارها باشد.

فرماندار ساوه با اشاره به ضرورت استفاده مردم از ظرفیت واحدهای تولیدی، شرح داد: با ایجاد هسته ای متشکل از دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه گذار برپایی نمایشگاه، قراردادی با واحدهای تولیدی متقاضی منعقد شده و کالاها به طور مستقیم در دسترس شهفرایندان قرار می گیرد.

وی نقش اصناف و بازار را در حیات اقتصادی بی بدیل دانست و گفت: با توجه به محدودیت تعداد بازرسان در زمینه فعالیت صنوف و همچنین گلایه مندی مردم از احتکار و گرانی کالاها، باید با ساز و کاری مناسب در راستای تقویت شفافیت و نظارت بر قیمت ها و نیز جلوگیری از فساد جلوگیری اقدام شود.

میرزایی بیان کرد: جانمایی چندین تلویزیون شهری و اعلام قیمت های مصوب راه حل مبارزه با گرانی ها است و همچنین گامی در جهت توسعه شهر الکترونیک نیز محسوب می شود.

فرماندار ساوه ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط طرح تعبیه تلویزیون های شهری به منظور اعلام قیمت مصوب کالاهای اساسی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی مطرح نمود: ستاد تنظیم بازار موظف است بر فرایند تولید، توزیع و مصرف نظارت داشته باشد اما متاسفانه نظارت بر تولید مغفول مانده و مشکلاتی از جمله احتکار و توزیع نامناسب برخی واحدهای تولیدی سبب گرانی کالاها می شود.

وی همچنین خواستار حل مشکل تولید و توزیع مرغ در ساوه با همراهی مدیران دستگاه های ذیربط و واحدهای مرغداری شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 844

به "خبرنگاران نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم کالا در ساوه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم کالا در ساوه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید