خبرنگاران فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد

به گزارش بیست آمار، آبادان - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان و کم شنوایان این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا تعلیق شد.

خبرنگاران فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد

علی رضایی شکیب شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فعالیت این هیات ورزشی به دلیل برگزاری مسابقات بدون اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تا رسیدگی و صدور رای از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمد.

وی اضافه کرد: متاسفانه به رغم هشدار در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پیرامون تعطیلی سالن های ورزشی و برگزار نشدن مسابقات ورزشی رشته های پربرخورد، این هیات نسبت به برگزاری چهار مسابقه همزمان اقدام نمود و با این اقدام سلامت و بهداشت عمومی شهرستان را به خطر انداخته است.

وی گفت: با توجه به قرمز شدن شرایط منطقه در راستای حفظ سلامت جامعه و مصوبات اجرایی ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان در حال حاضر فعالیت سالن های ورزشی، انجام هرگونه فعالیت ورزشی و برگزاری کلیه مسابقات ورزشی به جز مسابقات کشوری و استانی در شهرستان آبادان ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام خواهد شد.

رضایی شکیب گفت : یکی از مهم ترین وظایف سازمانی دستگاه ورزش و جوانان توسعه ورزش های قهرمانی، حرفه ای و همگانی است و ما نیز در سال های اخیر تمام تلاش خود را در راستای اعتلای این مهم بکار گرفته ایم، لذا در شرایط بحرانی و فعلی شیوع کرونا نمی توان سلامت ورزشکاران و شهروندان را با رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا به خطر انداخت.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان بیان نمود: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته اند، جامعه ورزش نیز باید با همدلی و یکپارچگی در راستای ریشه کن کردن و نابودی زنجیره شیوع این ویروس قدم بردارد.

هم اکنون 10 شهرستان خوزستان از جمله آبادان نظر شیوع کرونا در شرایط قرمز قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 941

به "خبرنگاران فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید