خبرنگاران فرماندار سروآباد: 120 طرح عمرانی و خدماتی در سروآباد افتتاح می گردد

به گزارش بیست آمار، سنندج - خبرنگاران - فرماندار سروآباد گفت: در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از 120 برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 150 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگاران فرماندار سروآباد: 120 طرح عمرانی و خدماتی در سروآباد افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، یوسف باشی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: باید کوشش کنیم همه برنامه های این دهه با موضوع مردم برگزار گردد.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب به نسل های آینده تاکید نمود و اضافه نمود: سال جاری که 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، فرهنگ و ارزش های آن باید بیشتر به نسل های آینده و جوان بیشتر منتقل گردد.

فرماندار سروآباد یادآور شد: سال جاری برخلاف سال های قبل برنامه های دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می گردد لذا آذین بندی و نورافشانی سطح شهرستان باید به صورت ویژه انجام و تمام برنامه ها با حفظ پروتکل های بهداشتی و با نظارت ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر باشد.

وی با اشاره به اینکه در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از 120 برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید گفت: 20 برنامه به صورت شاخص و پروژه های افتتاح شده در بخش های عمرانی، کشاورزی، خدماتی و ورزشی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

باشی تاکید نمود: امروز که دشمنان انقلاب علیه نظام و انقلاب اسلامی از هرگونه توطئه و نقشه های شوم و شیطانی دریغ نمی نمایند وظیفه همه ما است که در صحنه های مختلف که یکی از مهمترین آنها گرامیداشت برنامه های دهه فجر است حضوری پرشور داشته باشیم.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات نظام بیان نمود و اضافه نمود: مسوولان از این فرصت در راستای بیان عملکرد و خدمات نظام به مردم استفاده نمایند و در بین مردم بیشتر حضور پیدا نموده و نقش نظام و انقلاب را در جامعه تبیین نمایند.

فرماندار سروآباد گفت: برگزاری میز خدمت در روستاهای محروم شهرستان با حضور مسوولان به ویژه ادارات خدمات رسان می تواند بیان نماینده عملکرد و خدمات صادقانه و بی منت انقلاب به مردم باشد.

وی ضعف در فضای مجازی را یادآور شد و گفت: همه ما در بیان اقدامات و خدمات انقلاب در فضای مجازی ضعیف عمل نموده ایم لذا باتوجه به ضرورت اهمیت و صندلی فضای مجازی باید در این عرصه بیشتر فعال باشیم.

از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده و این ایام هر سال جشن گرفته می گردد و سال جاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 882

به "خبرنگاران فرماندار سروآباد: 120 طرح عمرانی و خدماتی در سروآباد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار سروآباد: 120 طرح عمرانی و خدماتی در سروآباد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید