خبرنگاران عملیات اجرایی راه آهن چابهار - زاهدان در هیچ شرایطی نباید تعطیل گردد

به گزارش بیست آمار، زاهدان- خبرنگاران- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه پروژه راه آهن چابهار - زاهدان ملی بوده و همه مردم ایران و کشورهای همسایه از منافع آن بهره مند می شوند به هیچ عنوان نباید عملیات اجرایی آن تعطیل گردد.

خبرنگاران عملیات اجرایی راه آهن چابهار - زاهدان در هیچ شرایطی نباید تعطیل گردد

به گزارش خبرنگاران احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در بدو ورود به تفتان با حضور در بخش نازیل این شهرستان از عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار - زاهدان بازدید کرد.

وی ضمن شنیدن گزارش عملکرد و مسائل راه آهن چابهار - زاهدان تاکید نمود: مسائل این پروژه باید با تمام قوت از مراجع مربوطه پیگیری گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با حضور در روستای بهرآباد بخش نازیل تفتان ظرفیت های شیلاتی این بخش را مورد آنالیز قرار داد.

وی بابیان اینکه این منطقه از پنج حلقه قنات با میزان آب دهی بین 50 تا 70 لیتر در ثانیه بهره مند است اضافه نمود: افزایش سطح کشاورزی و روی آوری به سمت کشت های مالی باید در این منطقه هدف گذاری گردد.

موهبتی بر ساخت استخرهای پرورش ماهی خاویار و ماهیان سردآبی با توجه به شرایط مناسب دمایی شهرستان تفتان تاکید نمود و اضافه نمود: مسوولان شیلات بابد در این زمینه تمام کوشش خود را بکار گیرند.

وی تاثیر اجرای طرح های شیلاتی و کشاورزی در روستاهای سیستان و بلوچستان را بر توانمندسازی و ارتقای درآمد خانوارهای روستایی مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگاران در این بازدید معاون مالی استاندار، فرماندار تفتان، رییس بنیاد ملی هاسب، مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) و تنی چند از مدیران و سرمایه گذاران شیلات نیز حضور داشتند.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در 165 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سال قبل از حوزه خاش جدا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران عملیات اجرایی راه آهن چابهار - زاهدان در هیچ شرایطی نباید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی راه آهن چابهار - زاهدان در هیچ شرایطی نباید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید