خبرنگاران طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش بیست آمار، یزد- خبرنگاران - رییس شورای شهر مهریز گفت: برای تسریع در فرایند توسعه و آبادانی مرکز شهرستان، این نهاد مدنی آمادگی دارد، تکمیل بعضی طرح های عمرانی و فرهنگی را به بخش خصوصی واگذار کند.

خبرنگاران طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علیرضا ابویی دوشنبه شب به مناسبت روز شوراها (نهم اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگاران مهمترین این طرح ها را مجموعه گردشگری کوه ریگ، پارک های کوثر، گلستان، بهارستان، شهرک جوانان، سرو و توتستان ، تلویزیون شهری ، بیلبورد تبلیغاتی ، بازار روز ، پارکینگ خودرو ، مرکز تجاری ، پل عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس ذکر کرد.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر با همکاری سایر دستگاه ها و مردم وظایف قانونی خود را در راستای خدمت بیشتر به شهروندان انجام می دهد ولی بودجه کافی نیست و به حضور و همکاری بخش خصوصی و علاقه مندان در چارچوب مقررات برای تکمیل و تجهیز طرح های فرهنگی و عمرانی احتیاج است .

رییس شورای شهر مهریز اعلام نمود: شرایط مناسب آب و هوایی و موقعیت شهر به دلیل واقع شدن در کنار جاده اصلی تهران- بندرعباس زمینه خوبی برای مشارکت بخش خصوصی است و سال جاری که مزین به جهش فراوری است سرمایه گذاران می توانند از این فرصت مناسب استفاده نمایند.

ابویی اظهار کرد: متقاضیان برای مشارکت در تکمیل و تجهیز طرح های متعدد می توانند به دفتر شورا و شهرداری مراجعه نمایند و در جریان امور قرار گیرند که با همه وجود از مشارکت علاقه مندان در این شهر تاریخی و یکی از 2 باغشهر منحصر به فرد استان ، از توسعه آن برای رفاه مردم و مسافران استقبال می گردد.

این فعال اجتماعی در ادامه به بعضی احتیاجهای منطقه اشاره نمود و یکی از مهمترین آنها را تکمیل طرح فاضلاب شهری ذکر کرد که بعد از حدود پنج سال که توسط بخش خصوصی شروع شد، هنوز نیمه تمام است که یکی از مطالبات همیشگی و مهم شهروندان است، باید مسوولان استان برای تکمیل آن پیگیری نمایند.

به گفته ابویی سال گذشته 255 جلسه شورای شهر با حضور مردم و مسوولان در موضوع های مختلف برگزار و همراهی شهروندان موجب تحقق بعضی برنامه های فرهنگی و عمرانی شد و در سال 99 به این تعامل سازنده بیش از گذشته احتیاج داریم و از طرح دیدگاه ها و پیشنهادهای مردمی و تشکل ها در این مورد استقبال می گردد.

وی اعلام نمود: پارسال 20 برنامه اصلی توسط شورای شهر به عنوان برنامه شاخص پیگری شد که مهمترین آنها تصویب طرح جامع شهر ، طرح تفضیلی ، بازآفرینی شهری، ترافیکی، جامع پسماند و همچنین موافقت و تصویب بازار روز بود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر به اهمیت اطلاع رسانی و فعالیت خبرنگاران در انعکاس دقیق مطالب و جلب مشارکت مردم در همکاری با شورا تاکید کردند .

از جمعیت 55 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در مرکز این شهرستان زندگی می نمایند و مرکز آن در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

یزد 21 شهر دارد که 87 درصد جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان در این تعداد شهر و در 10 شهرستان زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 285

به "خبرنگاران طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید