خبرنگاران شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است

به گزارش بیست آمار، آستارا - خبرنگاران - شهردار تالش گفت: عملیات ساخت کارخانه کمپوست یا امحاء زباله شهرستان های غرب گیلان در روستای داوان تالش، با وجود تنگناهای اعتباری در حال اجراست و اقدامات زیرساختی توسط پیمانکار آن از سرگرفته شده است.

خبرنگاران شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شهرام غنی زاده عصر یکشنبه در تشریح عملکرد شهرداری تالش در این نهاد اضافه کرد: عملیات اجرایی کارخانه امحاء زباله غرب گیلان از سال 1383 در روستای داوان لیسار شروع شده و اکنون سربند سوله و دیواره آن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی 15 میلیارد ریال از اعتبار مصوب آن به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح عظیم 40 میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد و بعد از تکمیل برای امحاء زباله شهرستان های تالش، ماسال، رضوانشهر و آستارا و تبدیل پسماندها به کمپوست استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: زباله شهر تالش طی سال ها در منطقه گردشگری قروق تخلیه یا دفن می گردد و با راه اندازی کارخانه یاد شده، آن منطقه گردشگری از آلودگی زباله راحت خواهد شد.

شهردار تالش راهنمایی آب و برطرف آبگرفتگی خیابان ها، احداث پل خیام، آسفالت خیابان های شهید افرازی، شهید میرزایی، فارابی، پاسداران، کرگانرود و بهارستان، کاشت گل و گیاه و زیباسازی معابر، جشن های مجازی نیمه شعبان و شب یلدا، تجلیل از کارگران شهرداری در روز کارگر و پرداخت کامل حقوق کارکنان و کارگران در سال 98 را از عملکردهای شهرداری خاطرنشان کرد.

غنی زاده تعریض پل اصلی شهر و احداث موزه و خانه فرهنگ و هنر را از برنامه های آینده شهرداری تالش دانست و همکاری مضاعف شوراهای اسلامی را برای پیشبرد برنامه ها خواهان شد.

شهر هشتپر مرکز شهرستان تالش حدود 55 هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 255

به "خبرنگاران شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید