خبرنگاران باغ وحش بابلسر

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران - ساری - باغ وحش مکانی برای نگهداری حیوانات (اهلی و وحشی) است. در باغ وحش برای هر حیوانی قفسی را آماده نموده و اکثراً حیوانات را با جفت شان نگه داری می نمایند و برای بعضی حیوانات هم زیستگاه مصنوعی (اسارتگاه) ایجاد نموده اند و امکان تماشای حیوانات برای عموم مردم وجود دارد.باغ وحش ها در عظیم ترین شهرهای جهان به عنوان مراکز پژوهشی جانورشناسی اهمیت ویژه دارند. معمولاً قفس های حیوانات درنده در این اسارتگاه ها از میله های آهن محکم ساخته می گردد و گاه نیز در اطراف محوطه زندگی این حیوانات استخرها و دریاچه های عمیق می سازند.

خبرنگاران باغ وحش بابلسر

جهت دریافت خدمات طراحی ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در سال های اخیر انجمن های بسیاری در سرتاسر دنیا بر علیه باغ وحش ها و نکهداری از حیوانات به وجود آمده است. فعالین این حوزه و انجمن های مخالف با ایجاد باغ وحش ها در این سال ها پیروز شده اند تا حدود زیادی استانداردهای نگهداری حیوانات را افزایش دهند و حتی در مواردی نتیجه فعالیت آنان تعطیل باغ وحش های غیراستاندارد بوده است.این حقیقت که باغ وحش ها در همه جای دنیا موظف هستند استانداردهای را رعایت نمایند حالا دیگر چیز عجیبی نیست و همگان به آن اذعان دارند اما مساله این است که این استانداردها در ایران همچنان یا اصلا رعایت نمی شوند و شاید در حدی کمتر از 20 درصد رعایت شده اند.امروزه براساس گزارش رییس اداره ساماندهی دفتر حفاظت و شکار و صید سازمان محیط زیست در ایران حدود 70 باغ وحش و مراکز نگهداری حیوانات و باغ پرندگان وجود دارد، که از بین همه آن ها تنها 14 باغ وحش مجوز سازمان محیط زیست را دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 314

به "خبرنگاران باغ وحش بابلسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باغ وحش بابلسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید