خبرنگاران استاندار کردستان: نقاط حادثه خیز جاده قدیم سنندج - مریوان رفع گردد

به گزارش بیست آمار، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه تردد هنوز از جاده قدیم سنندج - مریوان(محدوده گردنه خروسه) انجام می گردد، این محور باید اصلاح و نقاط حادثه خیز آن زودتر رفع گردد.

خبرنگاران استاندار کردستان: نقاط حادثه خیز جاده قدیم سنندج - مریوان رفع گردد

به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در بازدید از جاده قدیم سنندج - مریوان گفت: این محور از لحاظ ایمنی دارای مسائل زیادی است و باید هر چه سریعتر نقاط حادثه خیز آن رفع شده و جاده برای تردد خودروها ایمن سازی گردد.

وی با بیان اینکه در مقابل جان و سلامت مردم مسوول هستیم، افزود: محور جاده قدیم سنندج - مریوان در محدوده گردنه خروسه، پیچ های خطرناکی دارد و می تواند منشا خطرات و تصادف گردد، بنابراین نباید به این مسئله بی تفاوت بود.

استاندار کردستان یادآور شد: اداره کل راهداری سریعتر برنامه ریزی نموده و نسبت به نصب گاردریل، نیوجرسی، علائم هدایت و رانندگی و اصلاح نقاط حادثه خیز اقدام و امنیت جاده را ارتقا دهد.

جاده سنندج - مریوان به طول 128 کیلومتر یکی از محورهای حادثه خیز استان کردستان است. طول راه های استان کردستان بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر بوده که شامل یک هزار و 900 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و 6 هزار و 600 کیلومتر در راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1102

به "خبرنگاران استاندار کردستان: نقاط حادثه خیز جاده قدیم سنندج - مریوان رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار کردستان: نقاط حادثه خیز جاده قدیم سنندج - مریوان رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید