حمید ریزه دستگیر شد

به گزارش بیست آمار، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارقی به نام حمید ریزه در همدان خبر داد و گفت: این سارق سابقه دار صبح امروز توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

حمید ریزه دستگیر شد

سرهنگ جمشید باقری در گفتگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان نمود: حمید ریزه که سارق سابقه دار داخل خودرو است، حین سرقت دستگیر و به آگاهی ارجاع داده شد.

وی درباره قتلی که چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه در شهر همدان رخ داد نیز اظهار کرد: در تاریخ ذکر شده همسایگان یک منزل مسکونی در یکی از شهرک های همدان جر و بحث شدید یک زوج را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند و مأموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

باقری ادامه داد: بر اثر درگیری شدید متأسفانه زن 24 ساله بر اثر اصابت چاقوی آشپزخانه جان خود را از دست داد و مرد 27 ساله نیز به علت جراحت به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان علت قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و یادآور شد: پس از انتقال مرد به بیمارستان پرونده وی به دستگاه قضایی تحویل داده شده است.

حمید کیانی فوت، مدیر بیمارستان بعثت همدان درباره حال عمومی مرد مجروح گفت: اقدامات درمانی لازم برای این مرد اجرا شده و اکنون حال عمومی او خوب است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 440

به "حمید ریزه دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید ریزه دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید