تمام واحدهای مسکن مهر گیلان شهریور 94 به متقاضیان واگذار می گردد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران:مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در هفته تعاون سال جاری یک هزار و 978 واحد مسکونی مسکن مهر تحویل اعضا می گردد، گفت: تا شهریور ماه 94 تمام واحدهای مسکن مهر گیلان که در قالب تعاونی است به متقاضیان تحویل داده می گردد.

تمام واحدهای مسکن مهر گیلان شهریور 94 به متقاضیان واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، محمود ایزددوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهمیت تعاون در قالب قانون اساسی و برنامه ها تعریف شده است، اظهار کرد: توسعه بازاریابی و صادرات از اموری است که باید به آن توجه گردد

وی با بیان اینکه در تعاونی های گیلان یک میلیون و 908 هزار نفر عضو هستند، اضافه کرد: محصول تعاونی های استان ایجاد اشتغال برای 35 هزار و 64 نفر است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان ایجاد اشتغال پایدار را مورد تاکید قرار داد و گفت:استان گیلان در نرخ بیکاری شرایط مطلوبی ندارد.

ایزددوست با اشاره به وجود 23 اتحادیه در گیلان اعلام نمود: در توسعه اشتعال برطرف موانع و نیازهای بنگاه های مالی از اهمیت بالایی برخورددار است

وی اضافه کرد:در سال های اخیر 15 هزار و 244 واحد مسکونی را در قالب 134 تعاونی مسکن مهر در دست اقدام است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به یک میلیون و 700هزار عضو در 16 شرکت تعاونی سهام عدالت در سطح استان توضیح داد:برای بیش از 110هزار عضو ارائه کالا توسط تعاونی های مصرف استان انجام می گردد.

ایزددوست اعلام نمود: 100درصد صید ماهی توسط چهار هزار و 500عضو تعاونی صید پره و عضویت 147 هزار نفر سرپرست خانور که جمعیت بالغ بر 500 هزار نفر را شامل می شوند توسط تعاونی های استان انجام می گردد.

تشکیل 43 تعاونی دهیاری با عضویت تمام دهیاران در گیلان

وی از تشکیل 43 تعاونی دهیاری با عضویت تمام دهیاران گیلان در 43 بخش استان خبرداد و گفت: تعاونی ها نقش موثری در توسعه روستاها دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان از افتتاح 8 طرح در هفته تعاون سال جاری با ظرفیت اشتفال 268 نفر در بخش ای مالی شمل کشاورزی صنعت معدن و خدمات خبرداد و اضافه کرد: تهسیلاتی که برای تحقق این طرح ها در نظر گرفته شده است 32 میلیارد و 900میلیون ریال است.

افتتاح 13 طرح تعاونی هفته تعاون در گیلان

ایزددوست سرمایه گذاری کل این پروژه ها را 98میلیارد و 300میلیون ریال عنوان نمود وگفت: 5 طرح مسکن مهر نیز در هفته تعاون سال جاری افتتاح می گرددکه جمعا 13 طرح در هفته تعاون سال جاری افتتاح می گردد

تحویل 1978واحد مسکن مهر در هفته تعاون سال جاری در گیلان

وی با اشاره به اینکه در هفته تعاون سال جاری یک هزار و 978 واحد مسکونی مسکن مهر تحویل اعضا می گردد، گفت:240 واحد مسکونی مهر در شهرستان انزلی در هفته گذشته افتتاح شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تا به امروز بیش از 5 هزار واحد از مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است، اضافه کرد: 40 درصد از واحدهای مسکن مهر استان واگذار شده است.

ایزددوست با بیان اینکه تا سرانجام سال 70 درصد از واحدهای مسکن مهر استان تحویل داده می شوند، توضیح داد: 30درصد باقی مانده تا سرانجام شهریورماه 94 به متقاضیان تحویل داده می گردد.

تحویل تمام واحدهای مسکن مهر گیلان تا سرانجام شهریور 94

وی گفت: تا شهریور ماه 94تمام واحدهای مسکن مهر گیلان که در قالب تعاونی است به متقاضیان تحویل داده می گردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه 30درصد از گوشت سفید گیلان توسط تعاونی تامین می گردد، گفت:باید به تعاونی ها نگاه ویژه ای گردد.

ایزددوست حفظ اشتغال را از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر امید دانست و اضافه کرد: از 17 تعاونی برتر استان در همایش تجلیل از تعاونی های برتر گیلان قددرانی می گردد.

وی تامین سرمایه در گردش بنگاه های مالی را مورد تاکید قرار داد و اعلام نمود: برای رسیدگی به مسائل واحدهای تولیدی برنامه ریزی می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 303

به "تمام واحدهای مسکن مهر گیلان شهریور 94 به متقاضیان واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام واحدهای مسکن مهر گیلان شهریور 94 به متقاضیان واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید