ترافیک روان در محورهای خراسان جنوبی ، 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/خراسان جنوبی جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: طی طرح نوروزی امسال دو فقره تصادف فوتی در جاده های استان به وقوع پیوست که در این تصادفات سه نفر فوت کردند.

ترافیک روان در محورهای خراسان جنوبی ، 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا، امروز دوشنبه دوم فروردین به رسانه های گروهی گفت: ترافیک خودروها در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی امروز روان و عادی است.

وی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در محورها روان و در دو روز گذشته نیز شاهد ترافیک سنگین نبودیم.

به گزارش خبرنگاران، جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی شرح داد: رانندگان در صورت لزوم سفر در صورت خستگی استراحت کنند و ضمن رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی با خودروی جلویی فاصله طولی مناسب داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

توفیقی نیا بیان نمود: رانندگان در هر زمان احساس خستگی و خواب آلودگی کردند بلافاصله در محلی توقف و با استراحت کوتاه و تغییر شرایط ادامه راستا بدهند. اصراری بر رانندگی طولانی مدت و یکنواخت و بدون توقف نداشته باشند و زمان بیشتری برای سفر در نظر بگیرند.

وی یادآور شد: با استفاده از دوربین های مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای گشتی پلیس به صورت قاطع با تخلفات رانندگی در جاده ها برخورد می شود و اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز نیز همزمان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 966

به "ترافیک روان در محورهای خراسان جنوبی ، 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک روان در محورهای خراسان جنوبی ، 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید