بیمارستان فردیس 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/البرز مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل بیمارستان های ناتمام استان تنها مختص بیمارستان فردیس نیست و بیمارستان های دیگری مثل سیدالشهدا نیز با همین مشکل روبرو هستند.

بیمارستان فردیس 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کوروش سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مسائل موجود در راستا تکمیل بیمارستان فردیس اظهار کرد:محدودیت در تامین منابع اقتصادی، مهمترین مشکل برای تسریع در تکمیل این پروژه است.

وی ادامه داد: اگر اعتبار مورد احتیاج به موقع به این پروژه تزریق گردد، پیش بینی می کنیم بیمارستان فردیس ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: این بیمارستان تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی چند ماه اخیر به خاطر کندی تزریق منابع اقتصادی فرایند تکمیل آن به کندی پیش می رود.

وی شرح داد: مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل بیمارستان های ناتمام استان تنها مختص بیمارستان فردیس نیست و بیمارستان های دیگری مثل سیدالشهدا که مسکن و شهرسازی وظیفه تکمیل آن را به عهده گرفته نیز با همین مشکل روبرو هستند.

این مسئول اظهار کرد: در شرایط فعلی، اولویت حوزه بهداشت و درمان در کشور تامین تجیهزات درمانی مورد احتیاج، پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی و تامین دارو است.

سلیمی با اشاره به اینکه تحریم ها مسائل زیادی برای واردات دستگاه های درمانی ایجاد نموده است، گفت: علی رغم این فشارها تا کنون مسئله ای برای تعمیر دستگاه های مهم درمانی مثل دیالیز، رادیولوژی و MRI نداشته ایم و این دستگاه به محض خراب شدن تعمیر و مجدداً به چرخه فعالیت باز می گردند.

وی اضافه کرد: حتی اگر دستگاهی در بیمارستان و یا مرکز درمانی خراب باشد و امکان ارائه خدمات به بیماران را نداشته باشد، بیمار به بیمارستان دیگری ارجاع داده می گردد تا در فرایند درمان او خلل ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 165

به "بیمارستان فردیس 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان فردیس 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید