بنیادی فر: بازیکنان پروتکل ها را رعایت نمایند و به سمت داور نیایند، حق الزحمه قضاوت ها به نسبت تورم افزایش پیدا کند

به گزارش بیست آمار، داور فوتبال کشورمان از بازیکنان خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و در جریان مسابقه به سمت داوران نیایند.

بنیادی فر: بازیکنان پروتکل ها را رعایت نمایند و به سمت داور نیایند، حق الزحمه قضاوت ها به نسبت تورم افزایش پیدا کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, موعود بنیادی فر در حاشیه کلاس های داوری فوتبال گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا وقفه ای چند ماهه در لیگ ایجاد شد، اما الان کلاس ها تشکیل شده است که فرایند خودش را طی می نماید. امیدوارم مسابقات را با نهایت رعایت پروتکل ها شروع کنیم.

وی درباره نگرانی هایی که برای شروع مسابقات در شرایط کرونایی وجود دارد, گفت: نگرانی برای همه ما وجود دارد. البته چون در لیگ ما برخورد زیاد است و بازیکنان زیاد به سمت داور ها می آیند باید گفت که نگرانی شاید بیشتر برای داوران وجود داشته باشد. به بازیکنان توصیه می کنم سمت داوران نیایند و پروتکل ها را رعایت نمایند، چون این کار هم به نفع خودشان و هم به نفع داوران است. امیدوارم در این 9 هفته اتفاق خاصی رخ ندهد و با سلامت لیگ را به سرانجام برسانیم.

این داور فوتبال درباره پرداخت حق و حقوقش نیز اعلام کرد: در یک ماه گذشته مبلغی پرداخت شده است، اما امیدواریم این مبلغ خیلی ناچیز افزایش پیدا کند, چون حق الزحمه بالایی برای داوری نیست. ابتدا تشکر می کنیم که مطالبات پرداخت شده، اما با تورم کشور بهتر است افزایش حقوقی نیز داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 500

به "بنیادی فر: بازیکنان پروتکل ها را رعایت نمایند و به سمت داور نیایند، حق الزحمه قضاوت ها به نسبت تورم افزایش پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیادی فر: بازیکنان پروتکل ها را رعایت نمایند و به سمت داور نیایند، حق الزحمه قضاوت ها به نسبت تورم افزایش پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید