بند آنتی پیکه به قرارداد های بازیکنان جدید بارسلونا اضافه می گردد!

به گزارش بیست آمار، مسئولان باشگاه بارسلونا به منظور رهایی یافتن از بعضی حواشی این تیم، تصمیم جالبی اتخاذ نموده اند.

بند آنتی پیکه به قرارداد های بازیکنان جدید بارسلونا اضافه می گردد!

با قیمت های تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، جنجال های مرتبط با فعالیت های حاشیه ای و غیرفوتبالی جرارد پیکه آنقدر زیاد بوده که باشگاه بارسلونا را مجاب نموده برای جلوگیری از تکرار این موارد به دنبال راهکار باشد.

در میان تمام بازیکنان فعلی و سابق تیم فوتبال بارسلونا جرارد پیکه نه تنها جنجال ساز ترین فرد در شبکه های اجتماعی بوده بلکه به سبب فعالیت های غیرفوتبالی اش یکی از پرمشغله ترین بازیکنان محسوب می گردد.

او این روزها علاوه بر تمریناتش در بارسلونا درگیر مسائل مربوط به رقابت های جام تنیس دیویس هم هست، جامی که او اکنون جزو سهامداران و مسئولان برگزاری اش محسوب می گردد. به همین دلیل حواشی مربوط به فعالیت او در این حوزه با سر و صداهایی همراه بوده که باشگاه بارسلونا را هم درگیر نموده است.

طبق اعلام نشریه ABC اسپانیا، منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش نموده اند که این باشگاه به منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی در خصوص سایر بازیکنان، از این پس در قراردادهایی که با بازیکنان خود می بندند، آنها را ملزم به قرار دادن تمام تمرکز خود روی فوتبال و وظایف شان در قبال این تیم می نماید. طبق این گزارش، هر بازیکنی که بعد از این بخواهد پیراهن بارسلونا را به تن کند، باید به صورت انحصاری خودش را وقف این تیم کند و از انجام فعالیت های حرفه ای دیگری که باعث تحت الشعاع قرار دریافت وظایفش نسبت به این تیم گردد خودداری کند، مگر با دریافت مجوز از باشگاه.

زندگی چند وجهی جرارد پیکه که درگیر فعالیت هایی مانند کترینگ، ارتباطات، گردشگری، مد و لباس، بازی های الکترونیک، نوشیدنی و ... می گردد نمونه شاخص همان چیزی است که باشگاه بارسلونا نمی خواهد در زندگی سایر بازیکنانش مشاهده کند. پیکه علاوه بر این فعالیت ها، به دلیل خریداری یک تیم در دسته های پایین فوتبال اسپانیا (تیم آندورا) و برگزاری رقابت های جام دیویس روز به روز پرمشغله تر می گردد و زمان کمتری برای فکر کردن به فعالیت های فوتبالی اش دارد.

علاوه بر این ها باشگاه بارسلونا میخواهد از اینکه سایر بازیکنانش راه پیکه را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی در پیش بگیرند، ممانعت به عمل آورد و به همین دلیل در نظر دارد بندی در قراردادهای آنها بگنجاند که آنها را از استفاده از شبکه های اجتماعی در طول برگزاری اردو ها، بازی ها و تمرینات محروم کند تا بار دیگر از بروز جنجال هایی نظیر آنچه پس از جدایی نیما از بارسلونا و خودداری آنتوان گریزمان از پیوستن به بارسلونا در سال 2018 رخ داد، جلوگیری به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 48

به "بند آنتی پیکه به قرارداد های بازیکنان جدید بارسلونا اضافه می گردد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "بند آنتی پیکه به قرارداد های بازیکنان جدید بارسلونا اضافه می گردد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند آنتی پیکه به قرارداد های بازیکنان جدید بارسلونا اضافه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید