بلاتکلیفی کاپیتان تیم ملی ادامه دارد

به گزارش بیست آمار، کریم انصاریفرد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پی پیدا کردن یک باشگاه نو در سوپرلیگ یونان است.

بلاتکلیفی کاپیتان تیم ملی ادامه دارد

در حالی که احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو بازیکن ایرانی تیم آاک یونان همراه با این تیم در اردوی هلند حضور دارند، کریم انصاریفرد دیگر بازیکن ایرانی در فهرست مازاد قرار گرفته است.

انصاریفرد ظاهراً این روز ها در یونان است و به صورت اختصاصی تمرین می نماید تا تیم نوی پیدا کند. در حالی که گفته می شد انصاریفرد مورد توجه باشگاه هایی از ترکیه و قبرس واقع شده است، اما بلاتکلیفی او هنوز ادامه دارد.

از سوی دیگر رسانه های یونان عنوان نموده اند انصاریفرد به خاطر داشتن همسر یونانی میخواهد فوتبالش را در همین کشور ادامه بدهد؛ اما شاید مجبور گردد به خاطر پیدا کردن تیم نو از شهر آتن خارج گردد.

سایت betcosmos یونان با اشاره به بلاتکلیفی انصاریفرد نوشت: با نزدیک شدن به جام جهانی قطر، مهاجم ایرانی به شدت در پی یک باشگاه در سوپر لیگ یونان برای ادامه کار است. تا زمانی که او بدون تیم است، رویایش برای حضور در بزرگترین رویداد فوتبال در دسترس نخواهد بود. با رفتن کولوریس به لینزر، نام انصاری فرد به عنوان جایگزین احتمالی او در تیم آترومیتوس شنیده می شد، اما آن ها هم در پی بازیکنی متفاوتی از او هستند.

در ادامه این مطلب آمده است که انصاریفرد شاید مجبور گردد به خارج از آتن برود و مقصد احتمالی او باشگاه OFI خواهد بود؛ چرا که این تیم در پی جذب مهاجم نو است و انصاریفرد می تواند یک گزینه ایده آل برای این تیم باشد. از سوی دیگر مدیر برنامه انصاریفرد همان کسی است که اپاسی دروازه بان کامرونی را به OFI برده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1517

به "بلاتکلیفی کاپیتان تیم ملی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی کاپیتان تیم ملی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید