ایتالیایی ها تایید کردند: پیشنهاد استقلال به جووینکو

به گزارش بیست آمار، چند روز قبل بود که اصغر ملکیان از حضور یک مهاجم فوق حرفه ای در استقلال اطلاع داد. مهاجمی که گویا سباستین جووینکوی سرشناس است که نامش ابتدا در فضای مجازی به اسم گزینه مورد نظر آبی ها مطرح شد و دیروز خبرگزاری تسنیم در گزارش از کوشش آبی ها و گابریل پین مربی تازه این تیم برای جذب این بازیکن ایتالیایی اطلاع داد.

ایتالیایی ها تایید کردند: پیشنهاد استقلال به جووینکو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در شرایطی که هنوز معلوم نیست استقلال چه رقمی را برای جذب احتمالی این بازیکن در نظر گرفته، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در صفحه توئیترش مذاکره آبی ها با جووینکو را تائید نموده است.

طبق توئیت نیکو شیرا، استقلال به بازیکن سابق الهلال که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می گردد، پیشنهاد داده البته استقلال تنها مشتری این مهاجم ایتالیایی محسوب نمی گردد و او از لیگ امریکا هم دو پیشنهاد جدی دارد.

دیروز هم که یک رسانه ترکیه ای از علاقه فنرباغچه به جذب مهاجم اسبق یوونتوس اطلاع داد و باید دید آبی ها می توانند جووینکو را به لیگ برتر بیاورند یا اینکه او تصمیم می گیرد فوتبالش را دوباره در MLS پیگیری کند یا شاید هم تصمیم به بازی در یک لیگ اروپایی بگیرد.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1202

به "ایتالیایی ها تایید کردند: پیشنهاد استقلال به جووینکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها تایید کردند: پیشنهاد استقلال به جووینکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید