انتقاد ترامپ از سختگیری سازمان غذا و داروی آمریکا در بحث واکسن

به گزارش بیست آمار، رئیس جمهوری آمریکا از توصیه های تازه سازمان غذا و داروی کشورش درباره واکسن کرونا انتقاد کرد و از آن به عنوان یک حمله سیاسی دیگر یاد کرد.

انتقاد ترامپ از سختگیری سازمان غذا و داروی آمریکا در بحث واکسن

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان غذا و داروی آمریکا سه شنبه با صدور راهنمایی های غیر الزام آور از تولیدکنندگان واکسن کووید-19 خواست تا دست کم دو ماه پس از آخرین تزریق واکسن ها به نیروهای داوطلب آنها را تحت نظر قرار دهند تا از ایمنی و اثرگذاری آن اطمینان حاصل کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا توصیه های این سازمان معتبر را حمله ای برای ضربه زدن به کمپین انتخاباتی خود در آستانه سوم نوامبر قلمداد می کند.

ترامپ چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: این قوانین جدید کار سازمان غذا و دارو را برای سرعت بخشیدن به تایید واکسن پیش از روز انتخابات سخت تر می کند. این توصیه ها یک حمله سیاسی دیگر است.

این اظهارات بعد از انتشار گزارش نیویورک تایمز مطرح شد که در آن به نقل از منابع ناشناس گفته شد که مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید از 21 سپتامبر جلوی توصیه های مرتبط را گرفته است. در آن تاریخ سازمان غذا و داروی آمریکا این سند را برای بررسی به دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید تحویل داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 664

به "انتقاد ترامپ از سختگیری سازمان غذا و داروی آمریکا در بحث واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ترامپ از سختگیری سازمان غذا و داروی آمریکا در بحث واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید